4

ارتقای کمی و کیفی آموزش‌وپرورش و بهبود وضعیت معلمان کردستان در اولویت قرار گیرد

  • کد خبر : 5537
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
ارتقای کمی و کیفی آموزش‌وپرورش و بهبود وضعیت معلمان کردستان در اولویت قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتقای کیفی و کمی آموزش و پرورش و بهبود وضعیت معیشت معلمان و فرهنگیان کردستان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با مدیرکل جدید و معاونان آموزش و پرورش استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه انجام شد، با تبریک انتصاب جدید و قدردانی از زحمات چندین ساله مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: هر مدیر در جمهوری اسلامی زحمت کشیده و هیچ‌گاه آبروی خودش را به خطر نمی‌اندازد.

وی بر ضرورت ارتقای کیفی و کمی آموزش و پرورش در کردستان تأکید کرد و گفت: این موضوع مسئله بسیار مهمی است که امیدواریم بیش از پیش در این راستا تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه بهبود وضعیت معیشتی معلمان و فرهنگیان کردستانی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: همچنین به تقویت علوم تربیتی و مسائل دینی در بین معلمان و دانش‌آموزان پرداخته شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: کسانی که در آموزش و پرورش فعالیت و خدمت می‌کنند، انسان‌های خوش‌نامی هستند که برای همه آنها آرزوی موفقیت و سربلندی خواهیم داشت.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این دیدار به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.