4

تأکید نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر ضرورت حمایت از جوانان کارآفرین/ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه ضروری است

  • کد خبر : 5343
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
تأکید نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر ضرورت حمایت از جوانان کارآفرین/ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: امیدواریم همواره جوانان کارآفرین استان مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با مدیر و کارکنان صندوق کارآفرینی امید استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم همواره جوانان کارآفرین استان را مورد حمایت قرار بدهید.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مفید و می‌تواند در حل مشکلات تأثیرگذار باشد، خطاب به متولیان این صندوق در استان گفت: نگاه صرف اداری به کارتان نداشته باشید و با دید امیدآفرینی به آن بنگرید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خدمت به مردم را عبادت و جزو بهترین کارها برای مسئولان خواند و تصریح کرد: اگر انسان کارش را برای رضای خدا انجام بدهد و مردم از آن منتفع شوند، پاداشش را از حق‌تعالی خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم باید “بی‌منت، مفید و اثرگذار” باشد، افزود: تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال‌زایی پرداخت شود تا جوانان دیگری نیز از این طریق مشغول به کار شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در استان کردستان را ضروری دانست و بیان کرد: لذتی که انسان در انجام کار مردم می‌گیرد، با هیچ چیزی برابری نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: امیدواریم که در سال‌جاری مشکلات مردم برطرف و پروژه‌های اشتغال‌زایی زیادی برای جوانان اجرا شود.

رحیمی مدیر صندوق کارآفرینی امید در کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود در طول سال گذشته در استان پرداخت.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.