5

تأکید نماینده ولی‌فقیه کردستان بر اشاعه فرهنگ نماز در ادارات/نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی بیشتر شود

  • کد خبر : 5462
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
تأکید نماینده ولی‌فقیه کردستان بر اشاعه فرهنگ نماز در ادارات/نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی بیشتر شود

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر اشاعه فرهنگ نماز در ادارات سطح استان تأکید کرد و گفت: نظارت بر وضعیت نماز خانه‌های بین راهی بیشتر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با مدیر و اعضای ستاد اقامه نماز استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، بر لزوم توجه مدیران به اقامه نماز در ادارات کردستان تأکید کرد و اظهار داشت: باید همه با هم برای اشاعه فرهنگ نماز در جامعه و بین دستگاه‌ها تلاش کنیم.

وی سرکشی از وضعیت نمازخانه‌ها و اقامه نماز جماعت در ادارات استان کردستان را ضروری دانست و گفت: نظارت بر نمازخانه‌ها با جدیت پیگیری و به نظافت و تمیزی محیط و وجود قرآن و کتاب ادعیه در آن محیط توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات تصریح کرد: می‌توان برای تحقق این هدف بروشورهای آموزش و کتابچه تهیه کرد.

وی ایجاد و افزایش نمازخانه‌های بین راهی به منظور سهولت دسترسی مسافران جهت اقامه نماز را مهم خواند و افزود: نظارت، آراستگی، پاکیزگی، نظافت و بهداشت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راه‌ها مورد توجه قرار گیرد چراکه برخی از نمازخانه‌ها دچار مشکل هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود تقویم و برنامه کاری برای جلسات در طول سال‌جاری در استان تدوین شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.