3

تبریک به مناسبت هفته تعاون

  • کد خبر : 2005
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

نماینده ولی‌فقیه در کردستان هفته تعاون را تبریک گفت نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان هفته تعاون را به همه تعاونگران و مسئولان این‌حوزه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ شهید آیت الله دکتر بهشتی […]

نماینده ولی‌فقیه در کردستان هفته تعاون را تبریک گفت

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان هفته تعاون را به همه تعاونگران و مسئولان این‌حوزه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ شهید آیت الله دکتر بهشتی مروج تفکر اقتصاد مردم محور و عدالت جوی تعاون؛ هفته تعاون را به همه تعاونگران، فعالان و مسئولان این بخش در کردستان تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تَعَاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَالتَّقْوَی (در راه نیکی و پرهیزگاری با هم تعاون کنید)

امروزه نقش بخش تعاونی در توسعه اقتصادى و اجتماعى، جهش تولید و اشتغال پایدار کشور بر کسی پوشیده نیست و مردم کم و بیش می‌دانند این بخش مهم و مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد جامعه مؤثر هستند.

بی‌تردید تعاونی‌ها نقش به‌سزایی در افزایش تولیدات، ترغیب و تشویق افراد برای سرمایه‌گذاری داشته و از این طریق با جذب سرمایه می‌توانند بستر و زمینه را برای کارهای مولد و موثر در جامعه مهیا کنند، بنابراین از مسئولان استانی انتظار می‌رود مطالبات و موانع پیش‌رو فعالان این حوزه را برطرف کنند.

اینجانب بار دیگر به نوبه خود هفته تعاون را به تمامی تعاونگران تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان سلامت، سعادت و توفیق روزافزون برای تلاشگران این حوزه و آرزوی شکوفایی اقتصادی را در بخش تعاون کشور و استان کردستان دارم.

عبدالرضا پورذهبی
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=2005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.