3

تولید محتوای متناسب با ذائقه مخاطبان در صدا و سیمای کردستان اولویت قرار گیرد/چهره‌های فاخر به مردم معرفی شود

  • کد خبر : 5364
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
تولید محتوای متناسب با ذائقه مخاطبان در صدا و سیمای کردستان اولویت قرار گیرد/چهره‌های فاخر به مردم معرفی شود

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: معرفی چهره‌های فاخر و تولید محتوا در حوزه‌های مختلف متناسب با ذائقه مخاطبان و شرایط استان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل، معاونان و کارکنان صدا و سیمای استان کردستان، ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات این مجموعه در استان اظهار داشت: صدا و سیمای کردستان از نیروهای مستعد و بسیار خوبی برخوردار است که با شور و هیجان تلاش می‌کنند و یقیناً درخشندگی هر مجموعه‌ای نیز حاصل تلاش و زحمات گروهی است.

وی با بیان اینکه در سال جدید دنبال ابتکارات و کارهای جدید باشیم، گفت: هر کس که کم‌کاری کند به غم و اندوه دچار خواهد شد و پیشرفت نخواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با پیشنهاد اینکه تولید محتوا در حوزه‌های مختلف متناسب با ذائقه مردم و شرایط استان در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: انتظار می‌رود در صدا و سیمای کردستان بیشتر به معرفی چهره‌های فاخر و ماندگار پرداخته شود.

وی با تأکید بر اینکه به خوبی به ساخت سریال مستوره اردلان پرداخته شود، افزود: پخش سریال‌‌های ایرانی، آثار فاخر و بومی‌سازی محتواهای تولیدی مهم است که می‌طلبد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی به رسالت خطیر صدا و سیما و نقش رسانه ملی در انعکاس واقعیت‌ها و مقابله با هجمه دشمنان اشاره کرد و خطاب به متولیان این مجموعه یادآور شد: همواره انعکاس و مطالبه‌گری مشکلات مردم از مسئولان را دنبال کنید.

مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان کردستان نیز در این دیدار هر کدام به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.