5

حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان در جمع ماموستایان اهل‌سنت کامیاران/تکریم عالمان دینی افتخار و پاسداشت ارزش‌هاست+تصاویر 

  • کد خبر : 5493
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان در جمع ماموستایان اهل‌سنت کامیاران/تکریم عالمان دینی افتخار و پاسداشت ارزش‌هاست+تصاویر 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ضمن دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با مردم و ماموستایان اهل‌سنت شهرستان کامیاران، از آنان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در این روزهای ماه مبارک رمضان در سفر به کامیاران که به منظور تکریم علمای دینی اهل‌سنت این شهرستان انجام شد، ابتدا از روستای طاء – بخش موچش بازدید و ضمن حضور بر سر مزار شهید روحانی شیخ حبیب‌الله معاذی، با مردم و طلاب روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان سپس با حضور در منازل «ماموستا شاهو معاذی امام جمعه روستای طاء؛ ماموستا ناظم مجیدپور، ماموستا مشفق قبادی و ماموستا عبدالله قمری امام جماعت این روستا» در بخش موچش شهرستان کامیاران، با اهدای لوح تقدیر از سال‌ها زحمات و تلاش شبانه‌روزی این عالمان دینی اهل‌سنت تجلیل کرد.

وی همچنین در این سفر با حضور در منازل «ماموستا عبدالرحمن خالدی امام جماعت روستای کوله ساره، ماموستا جلال محمدی امام جماعت روستای ماسان، ماموستا جلال بام زر امام جماعت و ماموستا سیدمحمودحسینی امام جمعه سابق روستای نجف‌آباد و ماموستا بهروز مرادی امام جمعه و جماعت روستای سربناو شهرستان کامیاران حضور و از آنان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در این بازدیدهای میدانی و دیدار با مردم و ماموستاهای اهل‌سنت، ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره، در جریان وضعیت زندگی آنان قرار گرفت و قول مساعدت برای پیگیری حل مشکلات این روستانشینان را داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تکریم عالمان دینی را یک وظیفه، افتخار و پاسداشت ارزش‌ها دانست و گفت: امروز خوشحالم که خداوند توفیق حضور در بین این عزیزان را نصیب بنده کرد، عالمان دینی دارای جایگاه والایی نزد ما هستند و یقیناً برای ارتقای جایگاه و بهبود وضعیت معیشتی آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه تصاویری از این دیدارها را می‌بینید:

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.