4

دیدار عیدانه نماینده ولی‌فقیه در کردستان با روحانیون شیعه و سنی/عالمان دینی تکریم شدند+تصاویر

  • کد خبر : 5768
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۱۲
دیدار عیدانه نماینده ولی‌فقیه در کردستان با روحانیون شیعه و سنی/عالمان دینی تکریم شدند+تصاویر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به منظور تکریم عالمان دینی و تبریک عید سعید فطر به دیدار روحانیون شیعه و سنی سنندج رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی صبح و عصر امروز در ادامه سلسله دیدارهای خود، به‌‌مناسبت تبریک عید سعید فطر با روحانیون شیعه و سنی مرکز استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارهای صمیمی ضمن تبریک عید فطر و قدردانی از زحمات روحانیون شیعه و سنی در کردستان گفت: جا دارد از نقش موثر و تلاش‌های این عزیزان در راستای روشنگری، آگاه‌سازی و پیشبرد اهداف نظام و تبلیغ دین به ویژه در ماه مبارک رمضان امسال در سطح استان، صمیمانه قدردانی کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تلاش عالمان دینی برای برگزاری برنامه‌های تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: روحانیون شیعه و سنی در هشت سال جنگ تحمیلی در کنار دیگر رزمندگان انقلاب در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر و برای دفاع از مردم سینه خود را سپر کردند و هم‌اکنون نیز در جبهه جنگ نرم در مقابل دشمنان ایستاده و جانشفانی و نقش‌آفرینی می‌کنند.

روحانیون شیعه و سنی نیز در این دیدارها با بازگو کردن مشکلات حوزه تبلیغ و خانوادگی، از حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان در منازلشان، ابراز خوشحالی، قدردانی و رضایت کردند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.