1

زائرین ایرانی الگویی برای دیگر کشورها باشند

  • کد خبر : 7442
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
زائرین ایرانی الگویی برای دیگر کشورها باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زائران ایران به عنوان نماینده این کشور در مکه و مدینه باید الگویی برای دیگر کشورها باشند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با مدیران و کارگزاران سازمان حج و زیارت استان کردستان […]

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زائران ایران به عنوان نماینده این کشور در مکه و مدینه باید الگویی برای دیگر کشورها باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با مدیران و کارگزاران سازمان حج و زیارت استان کردستان اظهار داشت: هر کدام از زائران مشرف به مکه منوره، به عنوان یک سفیر از این کشور و استان کردستان هستند.

نماینده ولی فقیه درکردستان با بیان اینکه زائران هر کشوری، نماینده ملت خودشان محسوب می‌شوند، گفت: زائرین ایران به عنوان نماینده این کشور در مکه و مدینه باید الگویی برای دیگر کشورها باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه مدیران و کارگزاران نیز با خوش اخلاقی، صبر و متانت حجاج را در به جا آوردن اعمال حج راهنمایی و هدایت کنند، تصریح کرد: علت به جای آوردن اعمال حج، رفتن به سوی خداست. یکی از اهداف مهم زائران رسیدن به این هدف بوده تا خدایی شوند.

به گفته وی، حالت خودسازی و معنوی بودن رفتاری است که در آن کردار و اعمال ناشایست در نامه اعمال پاک شده و فرد از صفات ناشایست جدا می‌شود.

ایشان با اشاره به اینکه سفر حج می‌تواند انسان را متحول کند، یادآور شد: این زائران به سرزمینی می‌روند که همه جای آن سرشار از برکت است، امیدواریم ما را نیز از دعای خیر خود بی‌نصیب نکنند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7442

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.