4

زمینه توسعه و پیشرفت بیشتر کردستان باید فراهم شود/کردستانی‌ها حق بزرگی بر گردن نظام دارند

  • کد خبر : 1615
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
زمینه توسعه و پیشرفت بیشتر کردستان باید فراهم شود/کردستانی‌ها حق بزرگی بر گردن نظام دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم با تلاش مدیران و مردم زمینه توسعه و پیشرفت بیشتر این دیار فراهم شود.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در حکم رهبر معظم انقلاب به بنده آمده که منطقه کُردی حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند که این جدیدترین تعبیر معظم‌له از این منطقه است.

وی عشق به اهل بیت، وفاداری به مرز و بوم، همراهی و تلاش برای حفظ کیان اسلامی به صورت هوشمندانه و مبارزه با دشمن بیرونی و عناصر ضدانقلاب را از تأکیدات رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: باید تحقق منویات رهبری در دستور کار قرار گیرد کمااینکه در 13ماه اخیر حضور بنده در استان، همواره در این راستا گام برداشته‌ایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: کردستان با تقدیم 5400 شهید انصار و 18هزار از شهدای مهاجر که در این سرزمین به شهادت رسیده‌اند، بعد از خوزستان منطقه شهادت‌خیز کشور بوده و همچنان هم‌اکنون نیز مردمان این دیار برای حفظ انقلاب جان می‌دهند.

وی استان کردستان از افتخارات نظام خواند و افزود: سپردن فرماندهی نیروی دریایی یکی از مهمترین جایگاه‌های جمهوری اسلامی به یکی از فرزندان بومی این دیار، افتخاری بر افتخارات کردستان افزوده که ضمن خوشحالی و احساس شعف و شادی، باورهای مردم نسبت به اعتماد و اهمیت قائل‌شدن نظام به نیروهای بومی این دیار، بسیار بیشتر شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی با روحیه جهادی و شبانه‌روزی برای حفظ نظام و ارتقای امنیت مردم استان تلاش می‌کنند، افزود: همچنین علما و روحانیون کردستانی که بیش از هزار نفر از آنان را از نزدیک ملاقات کرده و منزل آنها رفته، علی‌رغم کمبود امکانات با سعه صدر و مناعت طبع حامی و دوستدار انقلاب هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه به وضعیت کردستان امیدوار‌یم، اظهار کرد: خوشبختانه تحولات خوبی همچون پروژه راه‌آهن و فرودگاه سقز که در آستانه بهره‌برداری بوده، در استان انجام شده که امیدواریم با تلاش گذشتگان و نیروهای جدید زمینه توسعه و پیشرفت این دیار بیشتر فراهم شود چراکه حق مردمان کردستان بیشتر از اینهاست.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=1615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.