8

شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاص و صداقت بودند

  • کد خبر : 7352
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاص و صداقت بودند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاق، خلوص نیت، عبادت، معنویت و تقوا بودند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی  و بخصوص […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاق، خلوص نیت، عبادت، معنویت و تقوا بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی  و بخصوص شهید صیاد شیرازی اظهار داشتند: وقتی دوران خدمت یک رزمنده به شهادت ختم می‌شود ماندگار و ارزش ویژه‌تری در جامعه پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه درکردستان خاطرنشان کردند: شهید صیاد شیرازی و شهدایی همچون این شهید والامقام افراد خاصی در زمینه اجتماعی، اداری و با خصوصیات فردی هستند و باید الگوی جامعه باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزودند: هجرت، ایمان، ایثار و شهادت‌طلبی از شاخصه‌ شهدای والامقام ایران اسلامی است، خصوصیات این شهدا باید بیش از پیش مطالعه و به درستی برای جامعه تبیین شود.

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان داشتند: فراهم کردن زمینه الگوبرداری از خصوصیات شهدای والامقام مقام انقلاب تأثیر زیادی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پرورش الگوهای تربیتی در جامعه دارد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاق، خلوص نیت، عبادت، معنویت و تقوا بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از شهید سپهبد صیاد شیرازی به عنوان شهید صدیق انقلاب اسلامی نام برد و افزودند: اخلاص، معنویت و شجاعت از ویژگی‌های اصلی شهدای صدیق انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفتند: شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد آن حرکت جهادی را از خود نشان داد و دشمنان و جریان نفاق شکست سنگینی خوردند و اقدامش برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی صدیق بودن را خصوصیت و ویژگی مهم برای ادامه راه شهدای والامقام انقلاب دانست و بیان داشتند: صدق در حکم، صدق در نیت و اراده، صدق در عزم و گفتن، صدق در وفای به عزم، صدق در عمل و صدق در جهاد و اخلاص از جمله معانی صدیق بودن است.

نماینده ولی فقیه درکردستان با تاکید براینکه شهدای صدیق انقلاب با ویژگی‌هایی چون اخلاص، معنویت و شجاعت به درجه شهادت رسیدند، اذعان کردند: همه ما به عنوان رهروان راه شهدا باید با اخلاص و شجاعت مسیر این عزیزان را ادامه داده و با صداقت قدم در راه آن‌ها بگذاریم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.