4

شورای فرهنگ عمومی مهمترین جلسه فرهنگی استان/ بدحجابی بی دینی نیست…

  • کد خبر : 6105
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
شورای فرهنگ عمومی مهمترین جلسه فرهنگی استان/ بدحجابی بی دینی نیست…

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: کار ما کارفرهنگی است. شورای فرهنگ عمومی مهمترین جلسه فرهنگی استان است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در یکصدوسیزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور مسئولین و اعضای این شورا برگزار شد ضمن یاد و گرامیداشت هفته قوه […]

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: کار ما کارفرهنگی است. شورای فرهنگ عمومی مهمترین جلسه فرهنگی استان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در یکصدوسیزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور مسئولین و اعضای این شورا برگزار شد ضمن یاد و گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهدای والا مقام هفتم تیر و خیر مقدم به مدعوین و مهمانان در این جلسه اظهارداشتند: دین مقدس اسلام دین متین، مستحکم و قوی است.
وی گفت: در طول انقلاب دشمنان با استفاده از ظرفیت های مختلف روی فرهنگ دینی و ارزشها کار کرده اند و درجهت تخریب دین تلاش فراوان شده است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) در اکثر جنگ های دوران خود شرکت داشته و با وجود آنکه بیشتر جنگها برای گسترش و معرفی اسلام بود افزودند: پیامبر اسلام(ص) با جنگ و خونریزی اسلام را پیش نبرد بلکه با متانت، وقار و مهربانی مردم را برای شناسایی اسلام هدایت می کردند.
ایشان با تاکید بر اینکه حرکت دینی باید با متانت و لطافت همراه باشد خاطر نشان کردند: اوج سرمایه های اجتماعی در رفتارمهربانانه است که متاسفانه امروز این مهم خیلی لحاظ نمی شود.
ایشان در ادامه افزود: نگاه دینی به مردم باید از روی محبت باشد به گفته مقام معظم رهبری بد حجابی نقص ظاهر است و باید با کار فرهنگی این حوزه را سامان داد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان داشتند بد حجابی نشانه بی دینی نیست چه بسا که این چنین افرادی پیگیر مهمترین دستورات و احکام دین هستند.
نماینده ولی فقیه رفتار پسندیده را مسئله بسیار مهمی برشمرد و اظهارداشتند: با برخوردهای سلبی وضعیت عفاف و حجاب اصلاح نمی شود و لازم است در بیان گفته ها و دستورات در این حوزه دقت لازم صورت گیرد وتاکید ما بیشتر بر عفاف باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه مهمترین کار ما کار فرهنگی است و شورای فرهنگ عمومی را مهمترین جلسه فرهنگی استان دانست گفتند: متاسفانه بعضاً برخی از مدیران که خود جزء اعضای اصلی این شورا هستند شخصا بدون عذر در این جلسات شرکت نمی کنند.
وی عنوان داشتند: جلسه شورای فرهنگ عمومی نباید با نگاه اداری دیده شود و لازم است پیش جلسه های قوی در این زمینه برگزار گردد و به سرمایه‌های اجتماعی و ظرفیت و استعداد آنان توجه شود. نخبگان علمی، فرهنگی، وکارآفرین بخش عمده این گروه ها هستند که باید بیشتر مورد توجه مسئولان باشند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.