3

طعم شیرین خدا

  • کد خبر : 1705
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
طعم شیرین خدا

این مجموعه که جزو معدود آثار جوان پسند در این زمینه است، با بیانی روان، ادبیاتی لطیف و با استفاده از آیات و روایات به معرفی پروردگار عالم پرداخته و همچون دیگر آثار استاد عباسی ولدی، جزو کتب پر‌فروش به حساب می‌آید.نخستین جلد از این مجموعه، من با خدای کوچکم قهرم نام دارد که گفتارهایی […]

این مجموعه که جزو معدود آثار جوان پسند در این زمینه است، با بیانی روان، ادبیاتی لطیف و با استفاده از آیات و روایات به معرفی پروردگار عالم پرداخته و همچون دیگر آثار استاد عباسی ولدی، جزو کتب پر‌فروش به حساب می‌آید.
نخستین جلد از این مجموعه، من با خدای کوچکم قهرم نام دارد که گفتارهایی خودمانی درباره عظمت پروردگار متعال است. نویسنده معتقد است اگر خدایی که در ذهن ماست، بزرگ نباشد، پرستیدنی نیست… خدا را باید بزرگ دید تا طعم شیرین بی‌مثالش را چشید.

در جلد دوم، مهربانی و محبت خداوندی توصیف شده است. کتاب می شود اینقدر مهربان نباشی ؟! به سوالاتی از این قبیل پاسخ می گوید: «خدا برا بنده‌هایی که دوسشون داره چی‌کار میکنه؟» «چه جوری میشه هر لحظه در حال بندگی بود؟» و…

جلد سوم، با تیغ مهربانی ات آخرش میکشی مرا هم درباره «مهربانی» خدا نوشته شده و بیشتر بر جنبه‌های بخشندگی ذات ربوبیت تأکید دارد. «چرا همه‌اش از خدای اخمو حرف می‌زنیم؟!»، «خدا سخت می‌بخشه یا آسون؟»
نویسنده در چهارمین جلد که با عنوان  با رشته   محبتت به کجا می کشی مرا؟! به چاپ رسیده،  لطف و  فضل الهی را با زبانی شیرین به مخاطب یادآور شده و  امید به خداوند را از زاویه‌های گوناگون بررسی کرده است.

جدیدترین جلد از این مجموعه نیز تحت عنوان #با_شکر_شکرت_شیرین_می_شود_کامم منتشر شده که #شکرگزاری و توجه به نعمات خدای متعال محور گفتارهای آن است. نویسنده معتقد است بدون توجه ریزبینانه به نعمت‌های خدا، نمی‌توان به خوبی شکر آن عزیز بنده نواز را به جا آورد.

این مجموعه همچون دیگر آثار حجت الاسلام #محسن_عباسی_ولدی، توسط #انتشارات_آیین_فطرت روانه بازار نشر شده است.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=1705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.