5

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از جهادگران عرصه جهاد کشاورزی/ سستی و ناتوانی خلاف روحیه جهادی است

  • کد خبر : 6051
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از جهادگران عرصه جهاد کشاورزی/ سستی و ناتوانی خلاف روحیه جهادی است

نماینده ولی فقیه در کردستان از تلاش و تحرک جهادگران عرصه جهاد کشاورزی استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در نشست با رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی استان کردستان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، ضمن قدردانی از متولیان جهاد کشاورزی اظهار داشت: امروز برای عرض سلام، ادب و تبریک هفته جهاد کشاورزی خدمت جهادگران رسیده‌ام.

وی با بیان اینکه بهترین چیز برای یک فرد، “موفقیت” است که آنهم نیازمند تعالیم دینی و معارف معرفتی است، به بازگویی یک دعا از پیامبر گرامی اسلام(ص) پرداخت و گفت: رسول اکرم(ص) از خداوند خواسته “امنُنْ علَینا بالنَّشاطِ و أعِذْنا مِن الفَشَلِ و الکَسَلِ و العَجزِ و العِلَلِ و الضَّررِ و الضَّجَرِ و المَلَلِ؛ نعمت نشاط، سرزندگى و کوشایى را به ما ارزانى دار و از سستى، تنبلى، ناتوانى، بهانه‌آورى، زیان، دل مردگى و ملال محفوظمان بدار.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نشاط و تحرک جهادگران را ستودنی توصیف و تصریح کرد: فعالان این عرصه پر تلاش و پر هیجان هستند و در راستای تحقق اهداف حوزه کاری خود تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول سایان سال قبل و بعد از انقلاب بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته که دردآورترین آن مربوط به حمله مغولان و ظلم دوران رژیم شاهنشاهی بوده است، افزود: در آن زمان جامعه پر از استبداد، قتل و غارت بود و عزت، مال و ناموس انسان‌ها را به یغما می‌بردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بر ضرورت تقویت نشاط در زندگی تاکید و بیان کرد: برخی از مشکلات کنونی جامعه مربوط به این گروه و آن گروه، آن مدیر و این مدیر نیست بلکه حاصل تفکر ماست.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب جهادگران اجازه ندادند کشور و استان دچار بحران شود و افراد با انگیزه و نشاط وارد عرصه شدند و اکنون نیز در حال تلاش هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه سستی، کسالت، ناتوانی، عجز، بهانه آوردن و دل‌مردگی خلاف رفتار و تفکر جهادی است، عنوان کرد: این کشور و استان متعلق به مردم است و اگر همه ما به انقلاب تعلق خاطر داشته باشیم، به کشور جایگاه و قداست خواهیم داد.

وی به بازگویی سخنانی از سردار شهید شوشتری که گفته “خاک ما مادر ماست” اشاره کرد و افزود: با رخوت و بی‌عملی خاک و مردم کشور و استان ضرر خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز داشت: همه ما در صدد هستیم که در استان تحول و پیشرفت ایجاد کنیم همان‌گونه که تدابیر حکیمانه و ایده‌های رهبر معظم انقلاب و حرکت‌های رئیس‌جمهور نیز بیانگر دلسوزی و دغدغه مردم داشتن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه با ناله کردن و آیه یاس خواندن کاری پیش نخواهد رفت، گفت: در استان کردستان ظرفیت‌ها و سرمایه‌های زیادی وجود دارد که توجه به آنها منجر به توسعه خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: با همراهی مردم و امید، نشاط و سربلندی از این دوران سخت که اندکی هم هست، گذر خواهیم کرد و مردم از نعمات و ظرفیت‌ها بهره‌مند خواهند شد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.