7

بایسته‌ها و ثمرات تبلیغ از دیدگاه نماینده ولی‌فقیه در کردستان/شهید روحانی حرم امام رضا(ع) مظهر ایثار و تبلیغ در ماه رمضان شد

  • کد خبر : 5410
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
بایسته‌ها و ثمرات تبلیغ از دیدگاه نماینده ولی‌فقیه در کردستان/شهید روحانی حرم امام رضا(ع) مظهر ایثار و تبلیغ در ماه رمضان شد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به بایسته‌ها، الزامات، ثمرات و رنج‌های تبلیغ پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ شهرستان قروه اظهار داشت: امیدوارم همواره خود را خدمتگزار مردم بدانیم.

وی با بیان اینکه تبلیغ «مقارنات، الزامات، ثمرات و رنج‌هایی» دارد، گفت: مقارنات (منظور چیزهایی که مبلغ باید داشته باشد) تبلیغ نیازمند مهارت و مطالعه بوده و مبلغ برای جلوگیری از بیان مطالب تکراری، باید به اطلاعات و دانش خود بیفزاید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه باید در تبلیغ از سخنرانی‌های تکراری خودداری و جایگاه مخاطب در نظر گرفته شود، تصریح کرد: مبلغان گرچه با خلوص نیت وظایفشان را انجام داده اما شأن آنان نیز باید در نظر گرفته شود.

وی خدمت خالصانه را از دیگر مقارنات تبلیغ خواند و تأکید کرد: انسان نباید هیچ وقت در برخورد با مخاطب دچار ناراحتی شود، بلکه باید طوری برخورد کند که به وزن اخلاقیات مردم افزوده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی به الزامات و بایسته‌های اخلاقی تبلیغ پرداخت و عنوان کرد: مبلغان به مطالب اصلی، جدید و تأثیرگذار در هدایت مردم بپردازند.

وی میدان دیدن و تجربه گرفتن را از ثمرات تبلیغ دانست و ابراز داشت: مبلغان در سفرهای شهرستانی و روستایی با ذائقه و خواسته مردم آشنا می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود گریزی به حادثه اخیر حرم مطهر رضوی زد و ضمن محکومیت این واقعه تلخ یادآور شد: تبلیغ رنج‌ها و سختی‌های زیادی داشته که شهادت اخیر روحانی جهادگر مشهد مقدس نیز نوعی از زحمات است، این روحانی عزیز که سال‌های سال کار تبلیغ می‌کردند، مظهر تبلیغ و ایثار در ماه رمضان شد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.