4

ملاقات نماینده ولی‌فقیه در کردستان با مردم/مشکلات شهروندان بررسی شد+تصاویر

  • کد خبر : 6151
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
ملاقات نماینده ولی‌فقیه در کردستان با مردم/مشکلات شهروندان بررسی شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر سه شنبه در راستای دیدار چهره به چهره به جهت تکریم و پاسخ به درخواست مردم و مراجعین بی واسطه به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت. نماینده ولی فقیه در کردستان در این ملاقات مردمی از نزدیک در […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر سه شنبه در راستای دیدار چهره به چهره به جهت تکریم و پاسخ به درخواست مردم و مراجعین بی واسطه به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت.
نماینده ولی فقیه در کردستان در این ملاقات مردمی از نزدیک در جریان دغدغه ها و درخواست جمعی از مراجعین مردم استان قرارگرفت و برای رفع مشکلات و رسیدگی به مسائل و مطالبات آنان اقدام نمودند.
لازم به ذکر است بدون شک یکی از مهم ترین وظایف مسئولین، ایجاد ارتباطات دو سویه با مردم است. در این ارتباط دو سویه و چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که مسئولین سازمانها و ادارات می بایست مد نظر قرار دهند. گره گشایی از مشکلات مردم در سیستم اداری نظام جمهوری اسلامی ایران باید هدف نهایی تکریم باشد و هر مسئولی نه بخاطر دستورالعمل و بخشنامه و نه بعنوان یک وظیفه اضافی در کنار سایر وظایف، بلکه بعنوان یک وظیفه انسانی و دینی باید آن را مورد توجه قرار دهد.
گفتنی است؛ از ابتدای حضور حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی به کردستان، ملاقات حضوری و بدون واسطه با مردم، به‌طور مستمر در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.