3

نماینده ولی‌فقیه درکردستان: امیدآفرینی مهم‌ترین نیاز جامعه امروز است.

  • کد خبر : 7318
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
نماینده ولی‌فقیه درکردستان: امیدآفرینی مهم‌ترین نیاز جامعه امروز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: تزریق روحیه امید و امیدآفرینی مهم‌ترین نیاز جامعه امروز است و این مهم باید در اولویت برنامه مسئولان و ائمه جمعه قرار گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه دوشنبه در نشست با ائمه جمعه اهل سنت […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: تزریق روحیه امید و امیدآفرینی مهم‌ترین نیاز جامعه امروز است و این مهم باید در اولویت برنامه مسئولان و ائمه جمعه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه دوشنبه در نشست با ائمه جمعه اهل سنت در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو به همه تلاشگران این عرصه اظهار داشتند: سال 1401 سال پرتلاطم و سختی بود که با اتفاقات و فشار اقتصادی بر مردم و دولت همراه بود اما به یاری خداوند و همراهی اقشار مختلف جامعه آن را پشت سر گذاشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به وضعیت کنونی زندگی مردم اشاره کرد و بیان داشتند: رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت دلسوزانه و با جدیت تمام برای بهبود معیشت مردم تلاش خواهند کرد و سعی بر این دارند که نقش ارز و دلار را بر صنعت و ارزاق مردم کم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به تلاش برای بهبود وضعیت معیشت ماموستایان کردستانی تصریح کرد: در رابطه با تقویت دفاتر با جدیت و تمام توان تلاش کرده و مصوباتی در این زمینه تصویب و در ابتدای سال آینده به اجرا در می‌آید.

وی تزریق روحیه امید و امیدآفرینی را مهم‌ترین نیاز امروز جامعه دانست و افزودند: از همه ماموستایان و ائمه جمعه انتظار است که در خطبه‌ها و سخنرانی‌ها دستاورهای انقلاب اسلامی و اقدامات و خدمات را برای مردم تبیین کنند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.