4

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: امیدافزا و مثبت‌ گرا باشیم.

  • کد خبر : 7331
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: امیدافزا و مثبت‌ گرا باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: جامعه کنونی بیش از هر زمان دیگری نیاز به امیدافزایی داشته و باید مثبت‌گرا باشیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست با اعضای شورای ائتلاف استان کردستان، با تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) به اهمیت و جایگاه […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: جامعه کنونی بیش از هر زمان دیگری نیاز به امیدافزایی داشته و باید مثبت‌گرا باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست با اعضای شورای ائتلاف استان کردستان، با تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) به اهمیت و جایگاه شب قدر در شب بیست‌وسوم پرداخت و اظهار داشت: شخصی نزد امام صادق(ع) آمد و سوال کرد که نمی‌توانم سه شب را احیا بگیرم، حضرت  فرمودند شب بیست‌وسوم از همه مهم‌تر است.

نماینده ولی فقیه درکردستان با اشاره به وضعیت کشور و فرمایشات رهبری، بر ضرورت امیدافزایی در جامعه تاکید کرد و گفتند: این‌ روزها جامعه نیاز به امید دارد، چرا که دشمن همچنان دنبال دسیسه‌های خود بوده و پس از اتفاقات سال گذشته مدام موضوعاتی مبنی بر اینکه “ما عزادار هستیم” را مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه اگر چه مشکلاتی در کشور وجود داشته و کسی منکر آن نیست، اما نفس انقلاب امید است، تصریح کردند: انتظار دیگر این است که در برابر پدیده‌ها، مثبت‌گرا باشیم.

ایشان با اشاره به اینکه دفع فتنه‌ها، امیدافزایی ایجاد کرده و می‌کند، افزودند: توسعه ارتباطات و برقراری روابط دیپلماتیک با کشورهای دیگر از جمله عربستان باعث امید شده است.

نماینده ولی فقیه  با تاکید بر اینکه در مقابل مشکلات، اقدامات انجام شده در استان را با هم ببینیم، بیان کردند: با کسی نسبتی نداریم، اما دستور حضرت آقاست که اگر انتقادی از مسئولی دارید در خفا مطرح شود.

وی اظهار کردند: حضرت آقا در دیدار با نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها فرمودند ممکن است در کاری نظر و ایده‌ای داشته باشید، اما باید نظر ولی‌فقیه را دنبال کنید، نظر این است که با فریادها کار استان پیش نمی‌رود کما اینکه انتقادات هم باید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کردند: هر کس در جامعه کنونی، دو قطبی ایجاد و وحدت اجتماعی سیاسی و فرهنگی را به هم بزند در زمین دشمن بازی می‌کند، باید متوجه باشیم خیلی‌ها دنبال ایجاد شکاف قومی هستند.

نماینده ولی فقیه درکردستان درباره قانون حجاب عنوان کردند: حضرت آقا فرمودند کسانی که بدحجابی می‌کنند، باید فرهنگ حجاب و عفاف را به آنان یادآور شد و راهنمایی کرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.