7

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: در نظام جمهوری اسلامی، اولویت خدمت به مردم کارگشایی و راه گشایی است و مدیران باید احساس مسئولیت کنند.

  • کد خبر : 7281
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
<strong>نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: </strong><strong>در نظام جمهوری اسلامی، اولویت خدمت به مردم کارگشایی و راه گشایی است و مدیران باید احساس مسئولیت کنند.</strong>

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در همایش ملی تکریم مردم، افزایش بهره‌وری و ارتقای سلامت اداری که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، ضمن خیرمقدم به همه مهمانان، اظهار داشتند: محتوای این جلسه بسیار ارزشمند بوده و امیدوارم ثمرات و خروجیش نیز به همین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در همایش ملی تکریم مردم، افزایش بهره‌وری و ارتقای سلامت اداری که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، ضمن خیرمقدم به همه مهمانان، اظهار داشتند: محتوای این جلسه بسیار ارزشمند بوده و امیدوارم ثمرات و خروجیش نیز به همین شکل باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن قدردانی از تلاش‌های همه مسئولان گفتند: همه اقدامات و خدمات ارائه شده نظام در کردستان حاصل زحمات 44 سال اخیر بوده که در یک سال گذشته نیز شتاب بیشتری گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در وصف ویژگی‌های یک مدیر به فرموده خداوند اشاره و تصریح کردند: فردی که برای یک مسئولیت منتخب می‌شود باید عالم و آستانه تحملش بالا باشد.

ایشان با اشاره به روایتی از رحمت خدا بر محکم‌کاران، فرموده پیامبر اکرم(ص) را بازگو کرد و افزودند: فرد منتخب باید باورهای دینی خود را تقویت کند و در برابر فتنه‌ها ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه انقلاب فتنه‌ها و موج‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کردند: در اتفاقات پاییز امسال امواج فتنه بسیار سهمگین‌تر از فتنه‌های گذشته بود که جدا از ضربه به نظام، به فروپاشی افکار جامعه فکر می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید در برابر هر فتنه‌ای جا بزنند و دچار تردید شوند، بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفتند: متاسفانه برخی مسئولان صبح اول وقت مقداری زیای از وقت اداری را به صرف صبحانه اختصاص می‌دهند و اربار رجوع منتظر می‌مانند، انتظار می‌رود جلسات نیز سر وقت برگزار شود.

ایشان راه‌گشایی مردم را بر گره‌گشایی ارجعیت داد و بابیان اینکه در نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی خدمت کردن به منزله‌ کسب رضایت الهی است، نه برتری‌جویی، عنوان داشتند:  خدوم بودن و در دسترس بودن از دیگر ویژگی‌هایی است که باید مدیران رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.