8

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: در حال حاضر قوه قضائیه ونیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان عج منشا امنیت و آرامش کشور هستند…

  • کد خبر : 6101
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: در حال حاضر قوه قضائیه ونیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان عج منشا امنیت و آرامش کشور هستند…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم غبارروبی مزار شهدا که به مناسبت هفته قوه قضاییه و با حضور مسئولان ارشد استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان درمحل بهشت محمدی برگزار شد، با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت:سزاوار نیست بسیاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم غبارروبی مزار شهدا که به مناسبت هفته قوه قضاییه و با حضور مسئولان ارشد استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان درمحل بهشت محمدی برگزار شد، با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت:سزاوار نیست بسیاری از اقدامات خوب و ارزشمند نیروهای زحمتکش در راستای امنیت وآرامش کشور و فعالیت و برنامه ریزی های  مسئولین مورد غفلت قرار گیرد.

وی افزود: معاندان و مزدوران ضد نظام و انقلاب به جای اینکه به ایثارگریها واین مسائل توجه کنند مشکلات دیگررا بزرگتر جلوه می دهند در حالی که بهترین هدیه مردم کردستان صبوری آنها دربرابر مشکلات اقتصادی در اتفاقات اخیر بوده است.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای جامعه عشایری کشورافزود: هر کسی که ناامیدی را القاء کند و مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار میکند؛ و ما بارها شعار خود را امید، وحدت و آرامش بیان کرده ایم چون امیدواری زندگی را پویا می کند. و بهتر است در جامعه فضای ناامیدی القاء نکنیم.

وی در ادامه یاد آور شد: ایمان مردم از مسائل معنوی و دینی شروع می شود تا ایمانشان به نظام و انقلاب و ساختار خانواده و غیره،   پس هر کسی ایمانهای مردم را تضعیف کند به سود دشمن دارد کار میکند؛ و هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، این هم دارد در زمین دشمن کار می کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد:قوه قضاییه  نیروهای نظامی و انتظامی کشور، و سربازان گمنام شهدای زیادی در طول سال تقدیم امنیت و آرامش مردم کرده و این بزرگترین هدیه به کشور است.

وی در پایان افزود: از تلاش مسئولین، کارمندان و پرسنل قوه قضاییه و دادگستری و نیروهای نظامی وانتظامی و سربازان گمنام امام زمان به جهت تامین امیت کشور قدردانی می نمایم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.