5

نماینده ولی‌فقیه دراستان کردستان: اتفاقات اخیر کشور باید آسیب‌شناسی شود

  • کد خبر : 6538
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
نماینده ولی‌فقیه دراستان کردستان: اتفاقات اخیر کشور باید آسیب‌شناسی شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در واکنش به اتفاقات اخیر گفت: این حوادث و اتفاقات تمام می‌شود، اما لازم است آسیب‌شناسی و اشکال کار پیدا شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه سه‌شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی استانی محلات اسلامی که در دفتر نماینده […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در واکنش به اتفاقات اخیر گفت: این حوادث و اتفاقات تمام می‌شود، اما لازم است آسیب‌شناسی و اشکال کار پیدا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه سه‌شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی استانی محلات اسلامی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان و با حضور مسئولین استانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت حادثه اخیر تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز اظهار داشت: محله اسلامی محله‌ای است که مساجد فعال و پر رونقی داشته و امامان جمعه و جماعت فعال، باسواد و تأثیرگذاری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان افزودند: در محله اسلامی مامومین فراوان و مؤثر و با کیفیت در آن شرکت کرده و نوجوانان، جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان برای فعالیت و یافتن گمشده‌های خود در آن رفت و آمد دارند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه مدیران و معلمان محله اسلامی دلسوز و فعالند، تصریح کرد: در این محلات فعالیت‌های جمعی از قبیل کلاس‌های عقیدتی، تربیتی، آموزشی و اردویی و سایر اقدامات فرهنگی برگزار و بانوان پویا و فعالی دارد. 

ایشان با بیا اینکه محله اسلامی محله‌ای است که مدارس آموزشی آن محله با شایستگی تمام تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی قرار بگیرد بیان کرد: فعالیت در راستای محله اسلامی کار اداری نیست و اقدام و ورود ادارات، جنبه حمایت و پشتیبانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اتفاقات اخیر، عنوان کرد: در این حوادث و اغتشاشات نگران اصل انقلاب و حکومت نیستیم چراکه زیرساخت‌های مستحکم و استواری دارد اما نگران سرنوشت و آینده جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در واکنش به اتفاقات اخیر و فتنه افکنی‌ها ابراز داشت: این حوادث و اتفاقات نیز تمام خواهد شد اما لازم است آسیب‌شناسی و اشکال کار پیدا شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.