5

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: ارتش در همه بحران‌ها خوش درخشیده است

  • کد خبر : 7361
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: ارتش در همه بحران‌ها خوش درخشیده است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفتند: ارتش در طول ۴۴ سال اخیر در همه عرصه‌ها و بحران‌ها خوش درخشیده و وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم روز ارتش که در بلوار آزادگان سنندج برگزار شد، ضمن […]

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفتند: ارتش در طول ۴۴ سال اخیر در همه عرصه‌ها و بحران‌ها خوش درخشیده و وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم روز ارتش که در بلوار آزادگان سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز 29 فرودین ماه روز ارتش به زحمتشکان این عرصه اظهار داشتند: وفاداری ارتش به نظام در طول 44 سال اخیر قابل تقدیر و افتخار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان وفاداری را جلوه‌ای بارزی از وفا و پایمردی ارتشیان به انقلاب و ولایت خواند و گفتند: معنویت در ارتش از دیگر ویژگی‌های بارز ارتشیان است، که همه آنان ملتزم به اخلاق و ایمان است.

ایشان با بیان اینکه انسان‌های پاک سرشت و با نیت‌های مقدس در ارتش خدمت می‌کنند، افزودند: احساس مسئولیت در عرصه خدمت، چه خدمت نظامی و چه وقایع غیرمترقبه در کنار سایر نهادها از دیگر ویژگی‌های بارز نیروهای ارتش است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به اقتدار نیروهای مسلح به ویژه ارتش در جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزودند: در حال حاضر فرماندهان در این عرصه و شاکله ارتش از چنان اقتداری برخوردار هستند که بسیاری از دول اطراف ما، دچار فروپاشی شده اما ارتش کشورمان با نظم، صلابت و غیرت و ایجاد امنیت مشغول خدمت است.

نماینده ولی فقیه درکردستان با اشاره به کلامی از امیرالمومین علی(ع) یادآور شدند، سپاهیان و ارتشیان ما به فضل پروردگار در عرصه‌های نظامی و انتظامی مایه عزت دین و امنیت هستند و کار مردم بدون حضور آنان، استوار نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه همه ما به نیروهای ارتش افتخار می‌کنیم، ابراز داشتند: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون در مقابله با بحران‌ها و دسیسه های گوناگون با اقتدار و شجاعت در راه خدمت به انقلاب تلاش کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.