6

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: از طرح‌ها و ایده‌های سازمان مردم نهاد استقبال می‌کنیم

  • کد خبر : 6077
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: از طرح‌ها و ایده‌های سازمان مردم نهاد استقبال می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از طرح‌ها و ایده‌های سازمان‌های مردم‌ نهاد جهت حل مشکلات حوزه‌های مختلف استان استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان اظهار داشت: از تداوم این‌گونه جلسات استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد گزارشی از اقدامات انجام شده، طرح و ایده‌های خود را ارائه دهند، گفت: به‌صورت میدانی از دفاتر و حوزه‌های کاری فعالان این عرصه بازدید کرده اما باید اهداف و خروجی کارها مشخص باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند از ظرفیت مرکز رشد و پارک علم و فناری استان جهت استفاده از مکان کاری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه گزارشات سازمان‌های مردم نهاد از اقدامات انجام شده بسیار امیدوارکننده بود، افزود: بنده شخصا پیگیر ایجاد گرم‌خانه‌ها در سطح استان بوده‌ام و این‌گونه کارها را ارزشمند می‌دانم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه در جلسات بعدی افراد بیشتری به این جلسات دعوت شوند، یادآور شد: با همفکری سازمان‌های مردم نهاد می‌توان در جهت حل مشکلات حوزه‌های مختلف گام برداشت.

تعدادی از اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان کردستان نیز در این نشست به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.