5

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: بانک اطلاعاتی روستاها ایجاد شود/شوراها برای رفع مشکلات مردم راهکار ارائه دهند

  • کد خبر : 6032
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: بانک اطلاعاتی روستاها ایجاد شود/شوراها برای رفع مشکلات مردم راهکار ارائه دهند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی روستاها با مشارکت شوراها تاکسد کرد و گفت: همزمان با طرح مشکلات، راهکار نیز ارائه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی سنندج، حسین‌آباد، شویشه و بخش‌های مرکزی کلاترزان که به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان اظهار داشت: مردم از شوراها انتظار پیگیری و رفع مشکلاتشان را دارند، بنابراین انتظار می‌رود که در این راستا تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی بر ضرورت پیگیری مشکلات مردم توسط شوراها در عمل به‌جای طرح مطالبات تاکید کرد و گفت: مردم به شوراها رای داده تا مطالباتشان را به مسئولان منعکس و برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شوراها مشکلات مردم و مناطق خود را به صورت مکتوب به ما منعکس‌ کنند، تصریح کرد: انتظار می‌رود همزمان با طرح مشکلات، راهکار نیز ارائه شود.

وی افزود: مشکلات مردم روستاها را از مسئولان مطالبه‌گری کرده و متناسب با نیاز به‌صورت میدانی و از نزدیک از آن بازدید میدانی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال‌جاری از ۶۰ روستای شهرستان‌های استان بازدید میدانی کرده و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و پیگیری کرده‌ام، عنوان کرد: بنده به این کار اعتقاد دلی داشته و مردم کردستان شایسته والاترین خدمات هستند.

وی بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی روستاها با مشارکت شوراها تاکید کرد و بیان داشت: به زودی به‌صورت میدانی از مناطق روستایی شهرستان سنندج بازدید خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: البته شوراها نیز باید خودشان مشکلات و خواسته‌های مردم را از ما مطالبه‌گری کنند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.