5

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: جایگاه خود را با ابتکار ارتقا دهیم‌

  • کد خبر : 5378
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: جایگاه خود را با ابتکار ارتقا دهیم‌

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم در سال‌جاری با ابتکارات و کار جدید جایگاه و سطح کاری خود را ارتقا دهیم‌.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با مدیر و کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با تبریک سال نو و آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از زحمات همه برادران و خواهران این مجموعه تشکر کرده و امیدواریم در سال‌جاری نیز ویروس کرونا به‌کلی ریشه‌کن و وضعیت جامعه به حالت عادی خود بازگردد.

وی گفت: متأسفانه در سال گذشته بسیاری از دوستان و اقوام را از دست داده‌ایم و اکنون این سال جدید و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای جبران اشتباهات است، لذا تصمیم بگیریم بداخلاقی نکنیم و دل کسی را از خود نرجانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به بازگویی توصیه‌ای از امیرالمومنین علی(ع) در وصف ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: حضرت علی(ع) فرموده “أَیُّهَا الصَّائِمُ تَدَبَّرْ أَمْرَکَ فَإِنَّکَ فِی شَهْرِکَ هَذَا ضَیْفُ رَبِّکَ انْظُرْ کَیْفَ تَکُونُ فِی لَیْلِکَ وَ نَهَارِکَ وَ کَیْفَ تَحْفَظُ جَوَارِحَکَ عَنْ مَعَاصِی رَبِّکَ انْظُرْ أَنْ لَا تَکُونَ بِاللَّیْلِ نَائِماً وَ بِالنَّهَارِ غَافِلًا فَیَنْقَضِیَ شَهْرُکَ وَ قَدْ بَقِیَ عَلَیْکَ وِزْرُکَ فَتَکُونَ عِنْدَ اسْتِیفَاءِ الصَّائِمِینَ أُجُورَهُمْ مِنَ الْخَاسِرِینَ وَ عِنْدَ فَوْزِهِمْ بِکَرَامَهِ مَلِیکِهِمْ مِنَ الْمَحْرُومِینَ وَ عِنْدَ سَعَادَتِهِمْ بِمُجَاوَرَهِ رَبِّهِمْ مِنَ الْمَطْرُودِینَ؛ ای روزه‌‏دار! در کار خویش نیک بنگر، که در این ماه، میهمان پروردگار خویش هستی، بنگر که در شب و روزت چگونه‏‌ای و چگونه اعضای خود را از نافرمانی خدا حفظ می‌‏کنید، بنگر تا مبادا شب در خواب باشی و روز در غفلت؛ پس این ماه بر تو بگذرد و بار گناهت همچنان بر دوشت مانده باشد؛ پس آنگاه که روزه‏‌داران پاداش‌‏های خود را می‏‌گیرند، تو از زیانکاران باشی و آنگاه که به کرامت فرمانروای خویش نایل می‌‏شوند، از محرومان گردی و آنگاه که به همسایگی با پروردگارشان سعادتمند می‏‌شوند، تو از طردشدگان باشی!

وی با بیان اینکه هر کس در این ماه خطا و اشتباه نکند، همه گناهان و اشتباهاتش بخشیده می‌شود، افزود: امیدواریم همه ما از برکات ماه مبارک رمضان بهره‌مند و و در سال‌جاری با ابتکارات و کار جدید جایگاه و سطح کاری خود را ارتقا بدهیم‌.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی از راه‌اندازی مراکز تخصصی و تقویت حوزه‌های علمیه در سنندج کامیاران، بانه و سقز در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: همه با هم برای تسریع در اجرای این هدف تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.