5

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: خدمت بدون منت اساس کار جهادی است

  • کد خبر : 5782
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: خدمت بدون منت اساس کار جهادی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: لازمه و اساس کار جهادی “میل به خدمت، خدمت بی‌منت، تلاش مجاهدت‌گونه و معنویت‌” است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی صبح امروز در رزمایش جهادگران فاطمی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز برای عرض سلام، ادب و خداقوت خدمت نیروهای زحمت‌کش سپاه بیت‌المقدس، بسیجیان و جهادگران استان خدمت رسیده‌ام.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیج اهمیت کار جهادی را احیا کرده‌اند، گفت: هر کار جهادی دارای هویت و ارزش‌بخشی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان لازمه و اساس کار جهادی را “میل به خدمت، خدمت بی‌منت، تلاش مجاهدت‌گونه و معنویت‌” دانست و تصریح کرد: امیدوارم جهادگران همواره با روحیه جهادی در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی در رابطه با میل به خدمت داشتن افزود: انسان باید هدف و دوست داشته باشد که خدمت بی‌منت به مردم کند چراکه برخی افراد در قبال انجام هر کاری خواسته مالی دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: خدمت بی‌منت باید طوری باشد که کارها را بخاطر تقدیر و تشکر دیگران انجام ندهیم همانطور که نظام در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید انسان به کارها نگاه اداری داشته باشد، عنوان کرد: نیروی جهادی دنبال لوح تقدیر و پست گرفتن نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خدمت و کار جهادی معنویت‌افزا است، خاطر نشان کرد: گاهی اوقات انسان در طول زندگیش خیر و برکاتی شاملش می‌شود که ناشی از خدماتی است که برای مردم انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی خطاب به جهادگران یادآور شد: امیدوارم همواره برای پیشبرد اهداف و رسالت کاری خود، روحیه جهادگرانه خود را حفظ کنید.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.