4

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: غرور و انفعال مدیران را از مردم دور می‌کند

  • کد خبر : 6610
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
<strong>نماینده ولی‌فقیه در کردستان: غرور و انفعال مدیران را از مردم دور می‌کند</strong><strong></strong>

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، گفتند: انفعال و غرور به‌خاطر پست و مقام، مدیران را از مردم و خدمت دور می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی در استان کردستان که در […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، گفتند: انفعال و غرور به‌خاطر پست و مقام، مدیران را از مردم و خدمت دور می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی در استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رهبر معظم انقلاب مسئولان را به مراقبت کامل از دو آسیب مهم یعنی غرور و انفعال فراخوانده و برای این امر مهم مورد توجه تمام مدیران و فعالان سیاسی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه د راستان کردستان افزود: غرور به خاطر پست و مقام و موفقیت‌‎ها، توهم و بزرگ‌بینی، فرد مسئول را از مردم و خدمت دور می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی«انفعال» را به معنای احساس بن‌بست در امور و نقطه مقابل غرور دانست و تصریح کردند: دشمنان تلاش دارند با روش‌های گوناگون آن را در جامعه و در میان مسئولان القا کنند.

ایشان با تاکید بر اینکه خدمات نظام برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کردند: قبل از انقلاب هیچ قدرت و ابزاری در دست روحانیون نبود و تنها مساجد و اتاق محقر در مساجد بود، اما امروز از نعمت بزرگ سازمان‌ها و اداراتی همچون سازمان تبلیغات، صدا و سیما، حوزه‌های علمیه، حوزه هنری و رسانه‌ها برای گسترش اسلام برخوردار هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خدمات نظام به مناطق قومیتی در این شرایط تحریم، ده‌ها برابر قبل از انقلاب شده است، گفت: ساخت مساجد و دانشگاه‌های فراوان از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی مهاجرت بسیاری از نخبگان و برجستگان علمی و اقتصادی را ناشی از علاقه‌مندی به تغییر سبک زندگی دانست و ابراز داشت: اگر هر کس به ایران و هویت اسلامی معتقد باشد، رابطه‌اش با ولایت بهتر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.