3

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: “معنویت و اخلاص” در سرود سلام فرمانده موج می‌زند

  • کد خبر : 5915
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: “معنویت و اخلاص” در سرود سلام فرمانده موج می‌زند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: معنویت و اخلاص در سرود سلام فرمانده موج می‌زند و خاری در چشم دشمنان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در سخنرانی همایش سلام فرمانده که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در سالن آزادی مرکز استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: جا دارد از خانواده‌های فهیم کردستانی بابت تربیت و پرورش فرزندان پرشور، حماسی، متعهد، متخلق و با هیجان تشکر کنم.

وی علت بازتاب سرود فرمانده را در «اخلاص» شاعر، خوانند، تنظیم‌کننده و دست‌اندرکاران آن دانست و افزود: این سرود شور و هیجان زیادی میان مردم ایجاد کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه «معنویت و اخلاق» نخستین ویژگی برجسته سرود سلام فرمانده است، تصریح کرد: حماسه و پرشور بودن از دیگر نکات برجسته‌ای بوده که در این سرود، دهه نودی‌ها با احترام به آن توجه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این سرود به شخصیت بزرگانی همچون حاج قاسم، آیت‌الله بهجت و میرزا کوچک خان توجه شده است، گفت: همچنین در این سرود به فرهنگ مقاومت، استقامت، ایستادگی و مقام امامت توجه شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه سرود سلام فرمانده خاری در چشم دشمنان است، تأکید کرد: از همه نوجوانان عزیز درخواست می‌شود که در این دهه کرامت و آستانه فرا رسیدن تولد امام رضا(ع) این سرود را طوری اجرا کنند که دیگر کسانی که قصد اهانت به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را داشته و دارند، به خود اجازه تکرار چنین حرکت‌هایی ندهند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.