2

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: وحدت بین نیروهای انقلابی یک امرضروری است.

  • کد خبر : 7387
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: وحدت بین نیروهای انقلابی یک امرضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: اتحاد و وحدت بین نیروهای انقلابی در کشور و استان کردستان به دور از شکاف و اختلاف‌های اجتماعی یک امر مهم و ضروری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با معاون امور استان‌ها در […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: اتحاد و وحدت بین نیروهای انقلابی در کشور و استان کردستان به دور از شکاف و اختلاف‌های اجتماعی یک امر مهم و ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با معاون امور استان‌ها در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور ضمن خیر مقدم، بر ضرورت حفظ وحدت میان نیروهای انقلابی تأکید کرد و اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی باید تلاش کند نیروهایی که گرایش چندانی هم به نظام ندارند، جذب و در خود جای دهد.

نملینده ولی فقیه درکردستان گفتند: اتحاد و وحدت بین نیروهای انقلابی در کشور و استان کردستان به دور از شکاف و اختلاف‌های اجتماعی یک امر مهم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، تصریح کردند: یکی از وظایف مهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سعی و تلاش در جهت حضور و مشارکت مردم در انتخابات باشد.

ایشان با بیان اینکه حضور و شرکت گسترده مردم در انتخابات باعث استحکام  نظام می‌شود، خاطر نشان کردند: ملت ایران و مردم وفادار استان کردستان همواره در طول سالیان اخیر با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، پشتیبانی خود را از انقلاب نشان داده‌اند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.