5

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: وضعیت نمازخانه های بین‌راهی استان مناسب نیست

  • کد خبر : 7292
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
<strong>نماینده ولی‌فقیه در کردستان: وضعیت نمازخانه های بین‌راهی استان مناسب نیست</strong><strong></strong>

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی انتقاد کرد و گفت: از سنندج تا همدان یک نمازخانه مناسب وجود ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در اجلاس نماز استان کردستان که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی انتقاد کرد و گفت: از سنندج تا همدان یک نمازخانه مناسب وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در اجلاس نماز استان کردستان که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، خواستار  کم کردن سخنرانی ها  و برنامه‌ریزی در برگزاری بهتر جلسه‌ها و بهره‌وری بیشتر از آن شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه تواضع، رفتار درست، وقت گذاشتن، منش، فرو بردن خشم و برخورد مناسب با دیگران را باید نخست از خودمان آغاز کنیم، تصریح کردند: سعی شود قبل از زبان، سیره و روش در عمل اصلاح شود.

ایشان با ابراز تاسف از اینکه گاها برای دیگران، دانش آموزان و فرزندانمان موعضه و نصیحت زیاد می‌کنیم اما خودمان رعایت نمی‌کنیم‌، تاکید کردند: اقامه نماز و پرداخت زکات را باید اول از خودمان شروع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به تعدادبالای دانشجو، دانش‌آموز و فرهنگی در استان کردستان، این ظرفیت را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ نماز با استفاده از وجود این افراد دانست و ابراز داشتند: اگر وقتی یک نفر پرخاشگری و نفرت‌پراکنی و بی‌ادبی کرد در بخشی از آن معلمان و اساتید مقصرند، باید این را بپذیریم.

ایشان  با بیان اینکه اگرچه گرانی هست اما باید اشکالات را بپذیریم، عنوان کردند: جواب ندادن تماس‌های مردمی و سلام مردم که دیگر ربطی به گرانی ندارد؛ اگر مردم فریاد چرا گرانی و بیکاری و چرا اقتصاد اینطوری است زدند، درست، اما در صورت پرخاشگری باید دلیل آن را جست‌وجو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شدند: رهبر معظم انقلاب در سال 90 فرمودند در خیلی چیزها پیشرفت کردیم اما در اخلاق فردی پیشرفت نکردیم؛ ترویج نماز را باید از  خود فرد آغاز و نمازخانه‌ها را ساماندهی کرد، متاسفانه از سنندج تا همدان یک نماز خانه بین راهی مناسب وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.