2

نماینده ولی فقیه درکردستان: جایگاه انسانی، علمی، اجتماعی وسیاسی زنان در نظام انقلاب اسلامی بالا رفته است

  • کد خبر : 7227
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
<strong>نماینده ولی فقیه درکردستان: </strong><strong>جایگاه انسانی، علمی، اجتماعی وسیاسی زنان در نظام انقلاب اسلامی بالا رفته است </strong><strong></strong>

نماینده ولی فقیه درکردستان به اهمیت اسلام و انقلاب اسلامی به جایگاه و مقام زن اشاره کرد و افزودند:  جایگاه انسانی، علمی، فکری و اداری زنان بعد از انقلاب اسلامی به طور خاصی بالا رفته است و امروز در جامعه شاهد عزت مادرانه،  پیشرفت اجتماعی و سیاسی و کرامت انسانی آنها هستیم. به گزارش پایگاه […]

نماینده ولی فقیه درکردستان به اهمیت اسلام و انقلاب اسلامی به جایگاه و مقام زن اشاره کرد و افزودند:  جایگاه انسانی، علمی، فکری و اداری زنان بعد از انقلاب اسلامی به طور خاصی بالا رفته است و امروز در جامعه شاهد عزت مادرانه،  پیشرفت اجتماعی و سیاسی و کرامت انسانی آنها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح سه شنبه در نشست بزرگداشت مقام زن و روز مادر که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) درکمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان برگزار گردید ضمن تبریک روز مادر و قدردانی از متولیان برنامه، به مقام زنان برتر و شایسته از دیدگاه قرآن پرداخت و اظهار داشتند: در طول تاریخ زنان والامقامی بوده اند که قرآن به پاکی و برتری آنها شهادت داده و نامشان همواره در تارک تاریخ بشریت می درخشد.

نماینده ولی فقیه درکردستان به اهمیت اسلام و انقلاب اسلامی به جایگاه و مقام زن اشاره کرد و افزودند:  جایگاه انسانی، علمی، فکری و اداری زنان بعد از انقلاب اسلامی به طور خاصی بالا رفته است و امروز در جامعه شاهد عزت مادرانه،  پیشرفت اجتماعی و سیاسی و کرامت انسانی آنها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به نقش تربیتی و مادری زنان در جامعه اسلامی پرداخت و بیان داشتند: شهدای والامقام انسانهای وارسته ای هستند که در دامن مادران و زنان فدارکار و مومن تربیت شده اند به طوری که در بین خود زنان،  شهدا و ایثارگرانی هستند که برای همگان الگوی پایداری اند.

 نماینده ولی فقیه درکردستان گفتند: زنان توانا و خوش‌فکر که دارای استعداد و تفکر بالایی هستند در سایه‌ی این نظام مقدس، توانستند در جامعه‌‌ی ما رشد و نمو یابند و در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی درخشیده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی درادامه به ضرورت توجه به جامعه زنان بی سرپرست یا بد سرپرست که تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قراردارند اشاره کرد و اظهارداشتنند: این قشر نیازمند توجه مضاعف است و از آنجا که کمیته امداد یک نهاد رویده از بستر شایسته انقلاب اسلامی است که به نحو مطلوبی وظایف خود را دلسوزانه و با افتخار به پیش می برد می طلبد اثربخشی برنامه‌های حمایتی از زنان سرپرست خانوار را بیشتر کند..

نماینده ولی فقیه درکردستان به استعدادها و ظرفیت های علمی و هنری زنان اشاره کردو عنوان داشتند: زنان سرپرست خانوار  با توجه به استعدادهای بالقوه ای که دارند می توانند کار آفرین های خوبی درصنایع دستی و هنرهای بومی محلی در محیط های کارگاهی و خانگی باشند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.