5

نماینده ولی فقیه درکردستان: عمق توجه به زنان در جامعه افزایش یابد.

  • کد خبر : 7222
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
نماینده ولی فقیه درکردستان: عمق توجه به زنان در جامعه افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه عمق توجه به زنان در جامعه افزایش یابد، گفتند: در این زمینه باید با فکرهای جدید، مطالعات و روش‌های نو وارد شد و مسیر جدیدی را برای بیشتر دیده شدن بانوان در جامعه باز کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، […]

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه عمق توجه به زنان در جامعه افزایش یابد، گفتند: در این زمینه باید با فکرهای جدید، مطالعات و روش‌های نو وارد شد و مسیر جدیدی را برای بیشتر دیده شدن بانوان در جامعه باز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز شنبه در دیدار با جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان که به مناسبت  سالروز خجسته ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار گردید ضمن تبریک ولادت باسعادت این بانوی گرانقدر و روز مادر اظهارداشتند: وظیفه همه ما در این جامعه تشکیل یک خانواده سلامت و سالم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر تشکیل و اجرای جامعه قرآنی افزودند: هرکسی به مواعظ و دستورات اهل بیت (ع) عمل کند رستگار می شود و هیچگاه معتل نمی ماند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی مسئله حجاب برای بانوان را یک محفوظیت در برابر آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کردند: رعایت عفاف و حجاب، دعوت به معنویت و ارزشهای معنوی و دینی دستوراتی پسندیده در جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه عمق توجه به زنان در جامعه افزایش یابد، گفت: در این زمینه باید با فکرهای جدید، مطالعات و روش‌های نو وارد شد و مسیر جدیدی را برای بیشتر دیده شدن بانوان در جامعه باز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه زمینه ارتقای فکری، دینی و معنوی بانوان در ادارات فراهم شود از بانوان خواست، از پرداختن به کارهای سطحی و گزارشی اجتناب کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: شورای راهبردی بانوان به منظور توجه به مسائل و مشکلات این قشر و برنامه ریزی برای رفع مشکلات با حضور تعداد محدودی از بانوان فعال دارای مهارت که اثر مطلوب دارند در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، مدارس و ادارات تشکیل شود.

ایشان افزود: اعضای این شورا می توانند دو هفته یک بار جلسه برگزار و مشکلات و مسائل حوزه بانوان را احصا و شناسایی کنند و هر ماه یک بار هم جلسه‌ای کلی تشکیل شود تا مسائل مورد نظر بررسی شود و برای رفع آن برنامه‌ریزی کرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.