4

نماینده ولی فقیه در استان: کردستان این قابلیت را دارد که در برخی رشته های ورزشی تبدیل به یک قطب در کشور شود.

  • کد خبر : 6483
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
نماینده ولی فقیه در استان: کردستان این قابلیت را دارد که در برخی رشته های ورزشی تبدیل به یک قطب در کشور شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفتند: استان کردستان سرشار از استعداد و ظرفیت ورزشی است و این پتانسیل را دارد که در برخی رشته های ورزش قهرمانی تبدیل به یک قطب درکشور شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش ازظهر امروز در بازدید […]

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفتند: استان کردستان سرشار از استعداد و ظرفیت ورزشی است و این پتانسیل را دارد که در برخی رشته های ورزش قهرمانی تبدیل به یک قطب درکشور شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش ازظهر امروز در بازدید از اداره ورزش و جوانان استان و نشست با مدیرکل و کارکنان،که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار گردید در بدو ورود، ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه برای شهدای ورزشکار و تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشتند: بنده به برخی رشته های ورزشی خاص، علاقه مندم و مسابقات و نتایج بیشتر آنها را دنبال می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ورزش با روح جوانمردی ورزشکاران عجین شده است افزودند: ورزش سلامت روحی و معنوی انسان را بهبود می بخشد و یک انرژی مثبت و مضاعفی به ورزشکار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفتند: استان کردستان سرشار از استعداد و ظرفیت ورزشی است و این پتانسیل را دارد که در برخی رشته های ورزش قهرمانی تبدیل به یک قطب درکشور شود.

ایشاد در ادامه به موفقیت و افتخار آفرینی بزرگان و قهرمانان ورزش استان اشاره کردند و بیان داشتند: کردستان از قدیم الایام همیشه در ورزش یکی از استان های پهلوان خیز بوده و بزرگانی همچون ذولفقار نسب، جمشید خیرآبادی, عبدالله چمن گلی و دیگر مدال آوران از افتخارت این استان در ورزش کشور هستند.

نماینده ولی فقیه درکردستان در بخش ورزش بانوان به ارتقاء جایگاه زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کردند: پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان در فضای پاک جامعه اسلامی با توجه به استعدادی که دارند به موفقیت‌هایی در زمینه های مختلف از جمله ورزشی, علمی، پزشکی و دیگر موارد دست پیدا کرده اند که در طول تاریخ چنین موقعیتی برای آنان فراهم نشده بود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی به تفاوت پیشرفت ورزش و درخشش ورزشکاران در رشته های مختلف نسبت به قبل از انقلاب پرداخت و عنوان داشتند: در 44 سال گذشته با وجود در حصر بودن و اعمال تحریم های ظالمانه بر علیه کشور، حوزه ورزش یکی از مواردی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های چشمگیری داشته و می توان گفت امروز دارای ورزشکارانی از مرد و زن هستیم که در عرصه های بین المللی می درخشند و مقام های جهانی کسب می کنند.

وی اضافه کردند: ایران تاکنون 6 بار در فوتبال به جام جهانی راه یافته است که 5 بار آن مربوط به دوران پس از انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بنده خود را یک شهروند کردستانی می دانم افزودند: اینجانب به کردستان تعصب خاص دارم و از باخت ورزشکاران در کردستان، و احیانا از کمرنگ یا دچار افت بودن ورزش در هر رشته ورزشی در استان ناراحت و گرفته می شوم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی احترام به پرچم و سرود ملی برای هر ورزشکار ایرانی را ضروری برشمرد و اظهار داشتند: پرچم و سرود ملی، فارغ از هرنوع گرایش سیاسی باید از مقدسات هرفرد و ورزشکار ایرانی محسوب شود هرچند سیاست ورزی ورزشکار را دچار افت وخیز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.