2

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: توجه به دانش، آگاهی و تفکر در ترویج کتاب و کتابخوانی مهم است

  • کد خبر : 6615
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
<strong>نماینده ولی فقیه در استان کردستان</strong><strong>:</strong><strong> توجه به دانش، آگاهی و تفکر در ترویج کتاب و کتابخوانی مهم است</strong><strong></strong><strong></strong>

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه کسانیکه برای کتاب محدودیت قائل می‌شوند قابل اعتماد نیستند، بیان کرد: توجه به دانش، آگاهی و تفکر در ترویج کتاب و کتابخوانی مهم است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح پنج‌شنبه در جلسه تجلیل از خادمین کتاب و دیدار […]

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه کسانیکه برای کتاب محدودیت قائل می‌شوند قابل اعتماد نیستند، بیان کرد: توجه به دانش، آگاهی و تفکر در ترویج کتاب و کتابخوانی مهم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح پنج‌شنبه در جلسه تجلیل از خادمین کتاب و دیدار با اعضای کتابخانه‌های عمومی کردستان و بزرگداست روز کتاب،کتابخوانی و کتابدار اظهار داشتند: هر وقت کتاب عامل جمع شدن ما دور هم باشد بهترین اتفاق برای انسان‌ها خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزوند: اکنون که بیش از وقت دیگر نیازمند فکر و اندیشه هستیم بنابراین باید بدانیم کتاب و کتابخوانی چه ثمراتی به دنبال دارد.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه کسانی که برای کتاب محدودیت قائل می‌شوند قابل اعتماد نیستند، بیان داشتند: توجه به دانش، آگاهی و تفکر در ترویج کتاب و کتابخوانی مهم است.
نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کردند: مطرح شده که نشانه رشد جامعه تیراژ بالای روزنامه و مجلات آن جامعه است بنابراین باید به سمت خواندن و مطالعه حرکت کنیم تا جامعه‌ای رو به رشد داشته باشیم.
ایشان یادآور شدند: عدم توجه به کتاب و کتابخوانی خلاء جامعه ما است و باید کتابداران و مروجان کتاب نوجوانان و جوانان را با مقوله کتاب و کتابخوانی آشنا کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه عدم توجه به آگاهی، بینش و مطالعه را شاهدیم، اعلام کرد: در این استان نیمی از اساتید، فرهنگیان را بانوان تشکیل می‌دهند و ورود بانوان به عرصه علمی قابل تحسین است.
نماینده ولی فقیه در کردستان اعلام کردند: کتابداران به هویت ملی و تاریخی کشور توجه کنند چون در این راستا دچار مشکل هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شدند: کتابداران راهنما و ارائه دهنده طریق باشد و از زیرپا گذاشتن ارز‌ش‌ها توسط نوجوانان و جوانان خوشحال نباشند بلکه آنها را هدایت کنند.
وی با بیان اینکه کتابخوانی از استبداد جلوگیری می‌کند، اضافه کردند: کتابخانه باید دارای فضا و حالات موثر و مفید باشد و مراجعه‌کننده را به خواندن و مطالعه ترغیب کند.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به حوزه کودک و نوجوان گفتند: در برخی کتابخانه‌ها ورودی کتاب حوزه کودک و نوجوان در بعضی کتابخانه‌های روستایی اندک است و کانون پرورش فکری و کتابخانه‌های عمومی در این راستا همکاری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کردند: کتاب انسان را آگاه می‌کند که اگر حرکتی انجام می‌دهد آن حرکت را با مطالعه انجام دهد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.