4

توقعات از یک مسئول و رزمنده درعرصه مدیریت کشور ایثارگرانه، جهادگرانه همراه با امید و دلسوزی است.

  • کد خبر : 6336
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
توقعات از یک مسئول و رزمنده درعرصه مدیریت کشور ایثارگرانه، جهادگرانه همراه با امید و دلسوزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار گردید. ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران است اظهارداشتند: هدف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار گردید. ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران است اظهارداشتند: هدف از برگزاری یک جلسه که به دوران دفاع مقدس بر می گردد مجلس داری نیست بلکه می خواهیم تجربیات رزمندگان و آن فضا و وضعیت در زمان غیرجنگ را به روز کنیم

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان با اشاره به فضای حاکم برجامعه اظهار داشتند: هرچند الان در زمان جنگ قرار نداریم اما فضای جامعه برای یک رزمنده یا یک فرد انقلابی همان زمان جنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در فضای امروز جامعه رفتار ایثارگرانه و از خود گذشتگی بسیار ضروری برشمرد و عنوان داشتند: ما باید برای انقلاب و نظام جانمان را بدهیم و خود را فدای انقلاب کنیم نه اینکه ما منتظر باشیم انقلاب ما را به کجا می برد.

ایشان  بر لزوم رفتار جهادی، تلاش مضاعف، وقت گذاشتن و کوشش سراسری برای پیشبرد نظام و خدمت به مردم تاکید کرد و افزودند: ما یک رفتار اداری و یک رفتار جهادی در قالب کار اداری داریم که ضمن اداره جامعه،  از ما توقع رفتار جهادی، اخلاق گرایی و توجه به مردم می رود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور رفتار امیدوارانه رزمندگان درجبهه های دوران دفاع مقدس شد و با اشاره به وقایع اخیر در کشور تصریح کردند: شاید اشتباهی صورت گرفته باشد اما نباید زحمات نیروهای مسلح نادیده گرفته شود و متاسفانه برخی افراد به دور از اخلاق گرایی بر طبل ناامیدی می زنند و دنبال به هم زدن وحدت و انسجام هستند و از  اینکه اتفاق خاصی درجامعه رخ دهد خوشحال و خرسندند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان بر رفتار دلسوزانه مسئولین بر مردم تاکید کرد و عنوان داشتند: رفتار دلسوزانه نیاز اصلی و اساسی امروز جامعه است و نگاه مسئولین به مردم، به ارباب رجوع و مخاطب باید همراه با امید و دلسوزی تمام باشد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.