9

نماینده ولی فقیه در کردستان: اثرات نظارت‌‌های مسئولان بر بازار به سفره مردم بازگردد

  • کد خبر : 5437
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
نماینده ولی فقیه در کردستان: اثرات نظارت‌‌های مسئولان بر بازار به سفره مردم بازگردد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اثرات افزایش نظارت‌ها و کنترل بازار در دولت سیزدهم روی سفره مردم بیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی صبح امروز در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار داشت: نصف جمعیت استان کردستان درگیر مشکلات معیشتی بوده و نیازمند توجه مسئولان هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مردم در حواشی سنندج زندگی و درگیر مشکلات معیشتی هستند، گفت: امیدواریم با روی کار آمدن دولت تازه‌نفس سیزدهم، بخش زیادی از دغدغه‌های مردمی برطرف و اثرات افزایش نظارت‌ها و کنترل بازار روی سفره مردم بیاید و آن را لمس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خدمت به اشخاص دعای خیر و رضایت‌مندی مردم را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: کمک به رفع مشکلات مردم جزو برنامه و رویکرد ماست و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی «امید، وحدت آرامش» را شعار سال گذشته خود خواند و بیان کرد: «صداقت، رفاقت و محبت» نیز شعار سال‌جاری‌مان خواهد بود و امیدوایم با لحاظ کردن این مهم، در این دولت کارها و اتفاقات خوبی در زندگی مردم ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: کثرت گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی در کردستان بیانگر امید بوده که امیدواریم با عملکرد بهتر، خدمتگزاری به مردم روز به روز تقویت شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.