3

 نماینده ولی فقیه در کردستان: اولویت و مهمترین مسئله نزد مسئولین برطرف کردن آسیب های اجتماعی باشد.

  • کد خبر : 6543
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
 نماینده ولی فقیه در کردستان: اولویت و مهمترین مسئله نزد مسئولین برطرف کردن آسیب های اجتماعی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کردند: اولویت و مهمترین مسئله نزد مسئولین برطرف کردن آسیب های اجتماعی باشد هرچند امروز برای حل این آسیب دچار مشکل هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر شنبه در یکصدو چهاردهمین جلسه شورای فرهنگ […]

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کردند: اولویت و مهمترین مسئله نزد مسئولین برطرف کردن آسیب های اجتماعی باشد هرچند امروز برای حل این آسیب دچار مشکل هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر شنبه در یکصدو چهاردهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور مسئولین استانی و اعضای این شورا برگزار گردید. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در ابتدا به حدیث گهرباری از امام صادق (ع) اشاره کرد و اظهار داشتند: انصاف با همدیگر هم به صورت رفتاری و هم گفتاری، مهربانی و دوستی با همدیگر و ترک حسادت سه مولفه اخلاقی است که برادران و خواهران ایمانی ملزم به رعایت آن بوده چون جامعه نیازمند آن است.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه امروز با ناملایمات و چرایی؟ رفتار افرادی مواجه ایم که نشان از بی انصافی است افزودند: امروز جامعه ما درگیر بی انصافی ها، نامهربانی ها، تنگ نظری ها و حسادت هایی است که بسیاری از این مسائل اجتماعی از همین امر نشات می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کردند: اولویت و مهمترین مسئله نزد مسئولین برطرف کردن آسیب های اجتماعی باشد و می بینبم امروز برای حل این آسیب دچار مشکل هستیم.
ایشان با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان و رسانه های غربی در راستای برجسته کردن مشکلات داخلی افزودند” اگر بحران داخلی ایران برجسته و رسانه ای شده به این دلیل است که دشمنان برای انتشار و نشان دادن مشکلات ما وقت می گذارند و با تمام توان روی آن کار می کنند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه ما نیازمند پیشرفت اخلاق فردی و اجتماعی هستیم اظهار داشتند: با وجود پیشرفت در بخش های مختلف علمی که داشته ایم در اخلاق فردی و اجتماعی پیشرفت نکرده ایم و هیچ تلاشی هم در راستای تقویت و پیشرفت در این حوزه نداریم.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی رشد شاخصه های استان کردستان را بسیار خوب ارزیابی کردند و بیان داشتند: ما وظیفه مندیم فکر و اقدام خود بیشتر متوجه استان کنیم و به بررسی مشکلات و آسیب های بومی و استانی بپردازیم.
ایشان بررسی آسیب ها و مشکلات درونی ادارات و سازمانهای را مورد تاکید قرارداد و ابراز داشتند: در راستای تقویت کردن ادارات لازم است آموزش ضمن خدمت در دستگاهها و سازمانها برای کارکنان نهادینه و به افراد تحت امر پوشش اداری توجه شود چرا که اگر بدنه اداری تقویت شود به جامعه هم سرایت می کند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.