1

نماینده ولی فقیه در کردستان بر قوی شدن همه جانبه در برابر هجمه‌های دشمن تاکید کرد

  • کد خبر : 6629
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

نماینده ولی فقیه در کردستان به تلاش و جنگ رسانه‌ای غرب برای ایجاد فشار و فتنه در کشورمان به ویژه در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: باید خودمان را در همه عرصه‌ها به ویژه بخش رسانه‌ای برای مقابله با تبلیغات دروغین دشمن، قوی کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در […]

نماینده ولی فقیه در کردستان به تلاش و جنگ رسانه‌ای غرب برای ایجاد فشار و فتنه در کشورمان به ویژه در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: باید خودمان را در همه عرصه‌ها به ویژه بخش رسانه‌ای برای مقابله با تبلیغات دروغین دشمن، قوی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین  عبدالرضا پورذهبی عصر شنبه در دیدار با اساتید بسیج دانشگاه‌های کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: باید قبول داشت که هر کاری کنیم، دشمنان در فضای رسانه ای جلوتر از ما هستند، البته این به معنای عجز ما نیست ولی باید خودمان را قوی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه در فضای رسانه ای دشمن، لجن پراکنی و دروغ زیاد است، افزودند: جلوی حوادث را که نمی توانیم بگیریم اما می توان با مسئله شناسی و موضع مناسب، آسیب ها را در اتفاقات مختلف و جنگ رسانه ای دشمن، کمتر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یکی از دلایل نارضایتی های اخیر را وضعیت اقتصادی دانست و اضافه کردند: البته معیشت و اقتصاد خیلی مهم است، اما موضوع فقط این نیست، اگر مشکلات اقتصادی حل رفع شود، آیا دیگر هیچکس معترض نیست؟

ایشان با بیان اینکه بحث ایدئولوژیک، یکی از منشاهای حوادث اخیر بود، ادامه دادند: برخی به دنبال بهانه بودند، چراکه اصولا با ارزش ها و نظام اسلامی مشکل دارند.

نماینده ولی فقیه درکردستان مسائل رفتاری را از دیگر عوامل حوادث اخیر عنوان کرد و گفتند: اتفاقاتی در جامعه رخ می دهد که بسیار تاثیرگذار است، مثلا فساد، فرار نخبگان یا بیکاری بدون اثبات آن مدام نقل می شود که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد که البته بخشی هم به مشکلات مدیریتی برمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شدند: امروز با انسداد و فروپاشی فکری مواجه هستیم و دانش آموزان و دانشجویان گرفتار این مسئله هستند، بنابراین تبیین حقایق و آگاه سازی نسل جوان ضروری است.

وی تاکید کردند: عده ای دائم روی فرار نخبگان مانور می دهند، اگر این موضوع حاد است پس چرا در حوزه علوم فضایی اینقدر پیشرفت کرده‌ایم؟ این در حالی است که خیلی از تحصیلکردگان ایرانی در خارج از کشور از جمله آمریکا تحصیل کرده و اکنون در کشورمان مشغول به خدمت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه کشور دست اساتید دانشگاهی است، اظهار داشتند: اکنون ظرفیت‌های بزرگی‌ همچون روحانیت، بسیج اساتید، طلاب و دانشجویان وجود داشته که از این ظرفیت می‌توان در جهت جذب جوانان و آرام‌سازی فضای کشور و استان استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.