4

نماینده ولی فقیه در کردستان: بیشترین ثمره زکات شامل حال قشرضعیف جامعه می شود.

  • کد خبر : 7278
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
<strong>نماینده ولی فقیه در کردستان: بیشترین ثمره زکات شامل حال قشرضعیف جامعه می شود</strong><strong>.</strong>

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند:پرداخت زکات در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی برکات زیادی برای جامعه دارد که در این میان بیشترین ثمره پرداخت این فریضه الهی شامل حال قشر ضعیف جامعه می شود. به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در جشنواره علمی، […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند:پرداخت زکات در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی برکات زیادی برای جامعه دارد که در این میان بیشترین ثمره پرداخت این فریضه الهی شامل حال قشر ضعیف جامعه می شود.

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان کردستان در سنندج اظهار کردند: زکات یکی از شعائر مهم دینی به شمار می رود و هر کس نسبت به پرداخت این فریضه مهم الهی بی تفاوت نباشد و با جدیت گام بردارد تعظیم شعائر کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزودند: پرداخت زکات برکات و ثمرات زیادی دارد و افراد جامعه به ویژه نیازمندان زیادی از برکات آن بهره‌مند می‌شوند و در واقع این مهم می تواند به کاهش فاصله طبقاتی در جامعه کمک کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کردند: در زمینه توجه به شعائر الهی سه مساله مهم شامل تقوا، عدالت و امانت‌داری وجود دارد و ما را بر آن می دارد که توجه جدی تری به این مهم در جامعه داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.