1

نماینده ولی فقیه در کردستان: حفظ وحدت نیاز ضروری دنیای اسلام به خصوص جامعه ایران اسلامی است.

  • کد خبر : 6400
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
نماینده ولی فقیه در کردستان: حفظ وحدت نیاز ضروری دنیای اسلام به خصوص جامعه ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته گرامیداشت وحدت.  ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول ماه مولود پیامبر اسلام (ص) با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در جهان اسلام اظهارداشتند: وحدت نیاز ضروری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته گرامیداشت وحدت.  ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول ماه مولود پیامبر اسلام (ص) با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در جهان اسلام اظهارداشتند: وحدت نیاز ضروری کل دنیای اسلام به خصوص جامعه ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان منظور ازکلمه وحدت اتحاد و انسجام جهانی خواند و ابراز داشتند: وحدت ما تاکتیکی نیست بلکه خالصانه و تواّم با اخلاص و در راستای یکپارچگی و تکریم به عقاید همدیگر است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزودند: دشمن همه جور وحدت قومی،مذهبی،اجتماعی سیاسی شیعه و سنی را نشانه گرفته و در راستای تفرقه و ایجاد آشوب تلاش می کند و می طلبد ما در این زمینه هوشیاربوده و آگاهانه عمل کنیم.

 نماینده ولی فقیه در کنار هم بودن برادران اهل سنت و تشیع با هدف اتحاد،  نماد وحدت دانست و عنوان داشتند: ایجاد وحدت در جامعه بسیار مهم بوده و لازم است هماهنگی برنامه ها و جشن های مربوط به هفته وحدت بادقت و سرعت بیشتری انجام بگیرد.
ایشان با اشاره به اتفاقات اخیر و ضرورت قضاوت منصفانه در این زمینه افزودند: دانشگاهیان، نخبگان، احزاب، روحانیون و ماموستایان و انقلابیون برای دفاع و تبیین دستاوردها وآرمانهای نظام وارد عمل شده و مردم را از اهداف و توطئه دشمن آگاه کنند.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی حضور مردم انقلابی کردستان در راهپیمایی به محکومیت اغتشاشات اخیر را قابل تقدیر دانست و افزودند: از برادران و نیروهای ارتش، بسیج، سربازان گمنام امام زمان، سپاه پاسداران، مرزبانی و به خصوص نیروی انتظامی به جهت مدیریت و حضور به موقع در قضایای اخیر تشکر و قدردانی می نمایم.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان داشتند: بنده در راستای آرامش، حفظ حقوق و معیشت شهروندان بستن خیابان ها برای هرنوع تجمع و راهپیمایی در روزهای غیر تعطیل را خوش آیند نمی دانم و بهتر است مسئولین ذیربط در این زمینه تصمیم موثری اتخاذ نمایند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.