3

نماینده ولی فقیه در کردستان: زمینه حمایت و تقویت استعدادهای دانش‌آموزان استان کردستان فراهم شود.

  • کد خبر : 6279
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
<strong>نماینده ولی فقیه در کردستان: زمینه حمایت و تقویت استعدادهای دانش‌آموزان استان کردستان فراهم شود</strong><strong>.</strong><strong></strong>

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر لزوم تقویت فضای آموزشی و نوسازی مدارس استان تأکید کرد. و گفت: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی از چالش‌های مهم آموزش و پرورش کردستان است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح پنجشنبه دردیدار با اعضای کمیسیون آموزش […]

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر لزوم تقویت فضای آموزشی و نوسازی مدارس استان تأکید کرد. و گفت: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی از چالش‌های مهم آموزش و پرورش کردستان است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح پنجشنبه دردیدار با اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فن آوری مجلس شورای اسلامی، که دردفتر نماینده ولی فقیه برگزار گردید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و خیرمقدم به مهمانان، برلزوم تقویت فضای آموزشی و نوسازی مدارس استان تاکید کرد و اظهارداشتند: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی کافی؛ چالش‌های مهم آموزش و پرورش در این استان است.
نماینده ولی فقیه درکردستان تصریح کردند: کمبود نیروی انسانی در بخش آموزشی باعث شده که بسیاری از معلمین به اجبار برای تدریس از شهر به روستا وبالعکس تردد نمایند تا آنجا که دانشگاه ها نیز از این لحاظ دچار مشکل هستند.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به استعدادو ظرفیت بالای دانش آموزان کردستانی اشاره کردوافزودند: کسب رتبه‌های برترالمپیادها توسط دانش آموزان کردستانی بیانگراستعداد وظرفیت بالای فرزندان کردستانی بوده و باید زمینه حمایت وتقویت هرچه بیشتر این استعدادها در استان فراهم شود.
نماینده ولی فقیه به ویژگی های مردم کردستان اشاره کردو بیان داشتند: کارکردن در این استان برای مردمان این منطقه که نجیب،کم توقع، مهمان نواز ومرزدارانی غیورو شجاع برای نظام و انقلاب هستند، مایه افتخار است.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.