3

 عموم معترضین و کسانی که به خیابان می آیند تجزیه طلب نیستند./ اهانت به بزرگان کشور و آتش‌زدن اموال‌عمومی در قالب اعتراض به دور از انصاف است.

  • کد خبر : 6369
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
 عموم معترضین و کسانی که به خیابان می آیند تجزیه طلب نیستند./ اهانت به بزرگان کشور و آتش‌زدن اموال‌عمومی در قالب اعتراض به دور از انصاف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر چهارشنبه در یک نشست صمیمی با سردبیران خبرگزاری ها و اصحاب رسانه که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،  در ابتدا با اشاره به حضور خویش در جمع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر چهارشنبه در یک نشست صمیمی با سردبیران خبرگزاری ها و اصحاب رسانه که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،  در ابتدا با اشاره به حضور خویش در جمع خانواده مرحومه خانم مهسا امینی، ودیدار و گفتگو با پدر، مادر و بستگان وی بیان داشتند:  دیدار با این خانواده با میل و خواسته خود بود و آنها استقبال و برخورد خوب و مهربانانه ای با ما داشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بنده هیچ احساس ناامنی در کردستان نداشته و خویش را یک شهروند کردستانی می دانم افزودند: درخواست؛ مطالبات، شکایات، اعتراض و شکوائیه این خانواده محترم را به طور کامل یاداشت نموده ام و قول داده ام که به خواسته آنها رسیدگی کنم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در جواب یکی ازخبرنگاران مبنی بر اینکه چرا حضرتعالی درانتخاب مدیران دخالت نمی کنید عنوان داشتند: نظر رهبر معظم انقلاب بر این است که نماینده گان ولی فقیه در عزل و نصب مدیران دخالت نداشته باشند و ما سعی می کنیم دخالت نکنیم اما درصورت لازم درحدشناخت و توانایی شخص نظر می دهیم.

 ایشان در رابطه با وقایع و مرگ مرحومه مهسا امینی و برخوردگشت ارشاد یادآور شدند: اگر خود را جای این خانواده مصیبت دیده بگذاریم ناراحتی و غم آنها به جا و طبیعی است چون یک فرزند 22ساله را از دست داده اند و این اتفاق برای تغییرات و رعایت گشت ارشاد یک تلنگری بود که بهتر و بیشتر مواظبت نمایند.

نماینده ولی فقیه درکردستان با تاکید برضرورت تکریم علمای دین و سرکشی به آنان ابراز داشتند:  حسب دستورمقام معظم رهبری در حکم بنده تکریم علمای دین جزو برنامه‌های اولویت‌دار  اینجانب است. و برای اعتلای دین و علم تلاش‌های زیادی صورت گرفته و لازم است این روحانیون در یک محیط خوب و مناسب درس بخوانند و رشد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه از اصحاب رسانه انتظار است واقعیت ها را رصد و منتشر کنند عنوان داشتند: اهل قلم و رسانه می توانند با بیان اصل ماجرا به وقایع اخیر کمک کنند و مردم را به آرامش و صبر دعوت کرده و ضمن بیان واقعیت ها مواظب وحدت و انسجام بوده و به این مهم توجه جدی داشته باشند.

 نماینده ولی فقیه دراستان گفتند: عموم معترضین و کسانی که به خیابان می آیند تجزیه طلب نیستند وحساب اینها از تجزیه‌طلبان جداست ضمن اینکه بنده نیز با دستگاه های امنیتی تعامل کرده و تمام تلاشم در راستای آرامش منطقه و آزادی دستگیرشدگان تجمعات اخیر خواهم کرد. و وظیفه خود می دانم مطالبات و گلایه خانواده مرحومه امینی را به دفتر مقام معظم رهبری ارجاع داده تا اگر قصور و کوتاهی شده جلوی آنرا گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اهانت به مقام معظم رهبری و آتش‌زدن اموال‌عمومی در قالب اعتراض را به دور از انصاف دانست و ابراز داشتند: از اعتصاب عمومی و بستن مغازه ها خوش آیند نیستم و آن را یک عمل ناروا می دانم چرا که به حقوق و وضعیت اقتصادی و معیشت عامه مردم لطمه می زند.

ایشان اظهار داشتند: بنده فردی رسانه ای هستم ودنبال کارهای فانتزی و نمایشی نبوده و روزانه حداقل به 100 پیامک جواب خواهم داد و علاقه مندم به صورت میدانی مشکلات مردم و منطقه را دنبال کرده چراکه باید مشکلات را ببینیم تا بتوانیم کار کنیم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6369

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.