4

نماینده ولی فقیه در کردستان: مدعیان وفاداری به نظام در اتفاقات اخیر کشور رفتار مناسبی نداشتند

  • کد خبر : 6623
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیاری از افرادی که ادعای پایبندی به عهد و انقلاب داشتند، در اتفاقات اخیر رفتار مناسبی نشان ندادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در یادواره و محفل معنوی شهدای شهر دلبران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیاری از افرادی که ادعای پایبندی به عهد و انقلاب داشتند، در اتفاقات اخیر رفتار مناسبی نشان ندادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در یادواره و محفل معنوی شهدای شهر دلبران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشتند: مجالس و محافل شهدا دارای نورانیت و تقدس خاصی است.

نماینده ولی فقیه درکردستان با اشاره به سوره احزاب آیه ۲۳، افزودند: یک شهید یا مجاهد یا انسان تلاشگر در عرصه معنویت و زندگی دارای چند شاخصه مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کردند: شهدا برگزیدگان و انتخاب شدگان از طرف پروردگار خود هستند ودر خیلی مواقع  شرایط فراهم نمی‌شود که همه مومنین پا به عرصه جهاد بگذارند،

ایشان بیاد داشتند:  شهدا انسان های گرانقدر و بلند مرتبه‌ای بودند که رنگ عوض نکرده و با خلوص نیت به عهد خود وفادار ماندند و ما نیز باید آنان را الگوی خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه صداقت و راستگویی از دیگر ویژگی های بارز شهدا برشمرد و عنوان داشتند: شهدا انسان‌های صدیق و راستگویی هستند که با صداقت و یک رنگی قدم به میدان جهاد می‌گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کردند: ، شهدا مومنانی هستند اهل نماز و جهاد و خمس و زکات که با خدای خود معامله، و عهد بسته و در مسیر الهی وفادار به عهد و پیمان خویش هستند.

نماینده ولی فقیه به رفتار و وفاداری برخی از افراد در اتفاقات اخیر کشور اشاره کردند و افزودند: خیلی از افراد که ادعای پایبندی به نظام و انقلاب داشتند در این اتفاقات اخیر رفتار مناسبی را از خود نشان ندادند.

نماینده ولی فقیه درکردستان عنوان کرد: این کشور مملکـتِ صاحب زمان است و احدی نمی‌تواند به این کشور گزندی وارد کند در این کشور پرچم و علم امام حسین (ع)و اسلام بالا و برافراشته است.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.