5

نماینده ولی فقیه در کردستان: مسوولان در خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند.

  • کد خبر : 7328
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
نماینده ولی فقیه در کردستان: مسوولان در خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفتند: شاید توقعات غیرقانونی و غیرمعقول از دولت و مسوولان وجود داشته باشد اما مسوولان باید هر آنچه در توان دارند در جهت خدمت به مردم تلاش کنند و حاجت آنان را برآورده کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا […]

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفتند: شاید توقعات غیرقانونی و غیرمعقول از دولت و مسوولان وجود داشته باشد اما مسوولان باید هر آنچه در توان دارند در جهت خدمت به مردم تلاش کنند و حاجت آنان را برآورده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، اظهار داشتند: آیه ۷ سوره محمد(ص) می‌فرماید، ای کسانی که ایمان آورده‌اید اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز شما را کمک خواهد کرد که خدمت به مردم، یاری خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفتند: خداوند همچنین می‌فرماید، هر کس که صبح کند و اهتمام به امور مسلمانان نکند، مسلمان نیست لذا از این آیه چنین استنباط می‌شود که ما به عنوان مسوول باید به مردم پاسخگو باشیم و به آنان خدمت کنیم.

ایشان ادامه دادند: امام صادق(ع) نیز می‌فرمایند کسی که حرکت کند برای اینکه کار برادر مومنش را راه بیندازد مانند کسی است که بین صفا و مروه حرکت کند و این بیانگر اهمیت خدمت به مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین  پورذهبی اذعان کرد: البته توقعات غیرقانونی و غیرمعقول هم وجود دارد اما مسوولان باید هر آنچه در توان دارند در خدمت به مردم تلاش کنند و حاجت آنان را برآورده کنند.

وی همچنین با یادآوری دعایی از امام سجاد(ع) که فرمودند، خداوند کار خیر را به دست من باز کن، گفتند: اینکه کار را به دیگران حواله بدهیم درست نیست بلکه باید در راه‌اندازی کار و توجه به خلق و نگاه عمومی داشتن اهتمام داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز امیدواری کردند، با بهار دل‌انگیز معنویت خداوند توفیق دهد همه خدمتگزاران خوبی برای مردم و مومنین باشیم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.