1

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:موضوع آب، جاده ها، اشتغال و بیکاری از مهم‌ترین مشکلات در کردستان است

  • کد خبر : 6127
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:موضوع آب، جاده ها، اشتغال و بیکاری از مهم‌ترین مشکلات در کردستان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی درجلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد اظهار کردند: همه مسئولان و دستگاه های اجرایی در راستای توسعه و پیشرفت استان دلسوزانه تلاش می کنند.نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه موضوع آب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی درجلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد اظهار کردند: همه مسئولان و دستگاه های اجرایی در راستای توسعه و پیشرفت استان دلسوزانه تلاش می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه موضوع آب یکی ازمهمترین مشکلات استان است عنوان داشتند: کردستان یکی از استان های پر آب کشور است اما متاسفانه امروز در دو حوزه آب شرب و کشاورزی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه به دیگر مشکلات موجود اشاره ای داشت وتصریح کردند: کردستان به جهت موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن در زمینه زیر ساخت راه‌ها نیز مشکلات زیادی دارد لذا تکمیل زیر ساخت های ارتباطی از مطالبه های مهم مردم این استان از دولت سیزدهم است.
ایشان با بیان اینکه بحث اشتغال و بیکاری جوانان یکی دیگر از چالش‌های موجود در کردستان است افزودند: وجود معادن و مرز دو فرصت اصلی در استان است که ما امیدوار هستیم با راه افتادن منطقه ویژه بانه و مریوان اتفاقات خوبی در حوزه توسعه اقتصاد و رفع بیکاری در استان بیافتد و بخشی از مساله اشتغال این منطقه حل و فصل شود.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی دربخش دیگری از سخنان خود اظهارداشتند: گردشگری و اماکن تاریخی، صنایع دستی و دانشگاه‌های استان و پژوهشگران برتر نیز از دیگر فرصت‌های موجود در کردستان است.
نماینده ولی فقیه در استان توسعه سرمایه گذاری دولتی و خصوصی، افزایش پروازهای فرودگاه سنندج و راه اندازی راه آهن سنندج را از دیگر مطالبات به حق مردم کردستان دانستند و بیان داشتند: رسیدگی به نواحی منفصل شهری در بخش هایی از استان به ویژه در شهرهای سنندج، قروه و سقز یک ضرورت است و گذشته از آن افراد بسیاری در کردستان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که توجه به این قشر آسیب پذیر نیز باید مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار گیرد.
.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.