2

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان:  حادثه تلخ شاهچراغ با هیچ آموزه دینی مطابقت ندارد و یک حرکت کفرآمیز است.

  • کد خبر : 6577
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
نماینده ولی فقیه دراستان کردستان:  حادثه تلخ شاهچراغ با هیچ آموزه دینی مطابقت ندارد و یک حرکت کفرآمیز است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان داشتند: ترور و کشتار مردم بی گناه با هیچ آموزه دینی مطابقت ندارد و بی‌شک این اتفاقات شاهچراغ یک حرکت کفرآمیز و شرک آلود و وقیحانه است چرا که مرگ انسانها به دست خداست و کشتن انسان بدون محکمه دخالت در کار خداست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر […]



حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان داشتند: ترور و کشتار مردم بی گناه با هیچ آموزه دینی مطابقت ندارد و بی‌شک این اتفاقات شاهچراغ یک حرکت کفرآمیز و شرک آلود و وقیحانه است چرا که مرگ انسانها به دست خداست و کشتن انسان بدون محکمه دخالت در کار خداست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح دوشنبه در محفل معنوی شعر «برای آرتین» در مجتمع فرهنگی نور سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در ابتدا به آیات قرآن اشاره کرد و بیان داشتند: کسانیکه ذوق و تبع شعر دارند در اشعار خود آیات قرآن را مورد توجه قرار دهند. 
نماینده ولی فقیه در کردستان در شرح آیات سوره فرقان در قرآن کریم  افزودند:  بندگان صالح خدا کسانی هستند که در رفتار و منش آنها صلح و صفا دیده می شود و روی زمین متواضعانه حرکت می‌کنند و آنچنان رفتار نامعقول و زشتی از آنها سر نمی زند چه برسد به اینکه اهل قتل، کشتار و تکفیر باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان داشتند: ترور و کشتار مردم بی گناه با هیچ آموزه دینی مطابقت ندارد و بی‌شک این اتفاقات شاهچراغ یک حرکت کفرآمیز و شرک آلود است چرا که مرگ انسانها به دست خداست و کشتن انسان بدون محکمه دخالت در کار خداست.
 
ایشان با بیان اینکه اتفاقات شاهچراغ یک رزم بزدلانه است، خاطرنشان کرد: کسی که قصد جنگ دارد در یک میدان و مرزی وارد جنگ می‌شود اما تیراندازی به سمت بندگان بی‌دفاع یک رزم بزدلانه است که آداب رزم را نیز رعایت نمی‌کنند.

 
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه این مردم دوستدار اهل بیت و ملت امام حسین(ع) هستند و هیچ ترسی  ندارند افزودند:  این اتفاقات رفتار ابلهانه است که هیچ مرادی ندارد و مریدی هم ایجاد نمی‌کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به حوادث اخیر در کشور اضافه کرد: براساس آمار دقیق از اول تاکنون کسانیکه آمدند و اغتشاش و اعتراض کردند در کل کشور حدود ۴۰۰ هزار نفر بوده‌اند و مطمعن باشید که این آشوبگران نمی‌توانند به امنیت و اقتدار کشور خدشه‌ای وارد کنند.

 
نماینده ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کردند: از آنجا که اصل و کار نظام و مملکت دارای ستون های مستحکم و با صلابتی است کسی نمی تواند به این انقلاب و کشور ضربه بزند اما با این کار امنیت فکری جوانان، دانش آموزان و دانشجویان مخدوش می شود.
 
ایشان عنوان کرد: منتقد و معترض محترم است، ممکن است ما هم به برخی چیزها نقد داشته باشیم اما اینها با اغتشاش تفاوت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه رهبر انقلاب محبوبیت خاصی دارد، ابراز داشت: کسانی که حرف از رفراندوم می‌زنند باید بفهمند که رهبر انقلاب بین میلیون‌ها نفر چه محبوبیت جهانی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شدند: شعرا و هنرمندان در رابطه با جنایتگری‌های دشمنان و نفی انسانیت و بشریت و این اقدامات تروریستی شعر بسرایند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.