5

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در کردستان به‌مناسبت عید فطر

  • کد خبر : 5764
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در کردستان به‌مناسبت عید فطر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی عید سعید فطر را به همه مردم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پیامی عید سعید فطر؛ عید تجلی بندگی و تمسک به رحمت و مغفرت الهی را به همه مردم استان کردستان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

رمضان ماه مهمانی خدا، ماه برکت، خودسازی، خویشتن‌داری و رسیدن به قرب الهی با همه برکات و فضائل خود به پایان رسید، امید است طاعات و عبادات تمام روزه‌داران در این ماه پرفضیلت مورد قبول حضرت حق قرار گرفته و بعد از این ماه مبارک نیز عبادت و بندگی خود را به درگاه پروردگار حفظ کنیم.

در ماه مبارک رمضان خوشبختانه شاهد برگزاری برنامه‌های با شکوه در مساجد، حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها، هیئات و ادارات و حضور و عبادات خالصانه و مناجات‌های عارفانه برادران و خواهران شیعه و سنی در مساجد کردستان بودیم. همچنین مردم مومن و ولایتمدار استان با وحدت و انسجام و حضور گسترده و معنادار در راهپیمایی روز قدس، فریاد ظلم‌ستیزی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند.

اینجانب عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه ملت ایران به ویژه مردم شریف و دیندار استان کردستان تبریک عرض کرده و سعادت و سربلندی همه عزیزان را از ایزد منان خواستارم. امید است به میمنت این عید فرخنده روز به روز شاهد گسترش اسلام و تقویت وحدت مسلمانان شیعه و سنی و نابودی دشمنان دین و نظام باشیم.

عبدالرضا پورذهبی

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.