3

کاهش جرائم در کردستان ناشی از تلاش شبانه‌روزی مجموعه پلیس است

  • کد خبر : 5349
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
کاهش جرائم در کردستان ناشی از تلاش شبانه‌روزی مجموعه پلیس است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: کاهش جرائم در حوزه‌های مختلف ناشی از تلاش شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان انتظامی در استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان سنندج که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات پلیس در سطح استان اظهار داشت: مراسمات چهارشنبه‌سوری و شب نوروز امسال در استان کردستان به ویژه سنندج به‌خوبی برگزار و خوشبختانه شهر در امن و امان بود.

وی افزود: نیروی انتظامی به نحو احسن و اکمل امنیت مراسمات اخیر نوروزی در استان کردستان به ویژه شهر سنندج را تأمین و مدیریت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان کاهش جرائم در حوزه‌های مختلف را ناشی از تلاش شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان انتظامی دانست و تصریح کرد: اگر نظم نبود، متخلافان پرکار و امنیت جامعه را بر هم می‌زدند اما خوشبختانه به واسطه اقتدار پلیس و متولیان امنیت، نظم و امنیت مطلوبی در کردستان برقرار است.

وی با بیان اینکه خدمت‌گزاری کنونی در نظام اسلامی با قبل از انقلاب تفاوت زیادی دارد، خطاب به مجموعه پلیس شهرستان سنندج گفت: قدر خدمتگزاری به مردم را بدانید و روز به روز در این راستا فعال‌تر و پویاتر شوید.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی برخورد مهربانانه و با حفظ کرامت پلیس با مردم را ارزشمند و همواره ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هر چیزی که باع آرامش شود، ارزشمند است همانطور که نیروی انتظامی در این راستا آرامش‌بخشی در جامعه ایجاد می‌کند.

وی تأمین و حفظ نظم و امنیت عمومی را از دیگر رسالت و کارهای ارزشمند پلیس در استان کردستان عنوان کرد و یادآور شد: مردم وقتی احساس آرامش کنند، امنیت را نیز احساس خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان «خدمت، ایجاد آرامش و امنیت» را سه هدف و ویژگی بارز و قابل تقدیر مجموعه پلیس در استان عنوان و ابراز داشت: این مجموعه تلاشگر و زحمت‌کش در انجام وظایف و خدمتگزاری به مردم شب و روز نشناخته و همواره برای تأمین نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کنند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.