2

احکام، اعتقادات و اخلاقیات تشکیل دهنده دین اسلام  هستند

  • کد خبر : 7421
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
احکام، اعتقادات و اخلاقیات تشکیل دهنده دین اسلام  هستند

نماینده ولی فقیه در کردستان احکام،اعتقادات و اخلاقیات سه گزینه مهم و تشکیل دهنده دین مبین اسلام دانست و افزودند:  برنامه ریزی، ابتکار و نوآوری و پرداختن به اصل دین بسیار لازم و ضروری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح پنجشنبه در […]

نماینده ولی فقیه در کردستان احکام،اعتقادات و اخلاقیات سه گزینه مهم و تشکیل دهنده دین مبین اسلام دانست و افزودند:  برنامه ریزی، ابتکار و نوآوری و پرداختن به اصل دین بسیار لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح پنجشنبه در شهر سریش آباد در دیدار با خواهران طلبه حوزه علمیه خواهران سریش آباد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران اظهارداشتند: با جدیت تمام توجه فرهنگی به شهر سریش آباد دنبال خواهد شد.

نماینده ولی فقیه درکردستان با بیان اینکه حل مسائل و مشکلات قرآنی درصدر اولویتها می باشدافزودند:  می طلبد در این زمینه ارتباطات را بیشتر کنید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کردند: در جهت تهیه و تامین امکانات نرم افزاری ازجمله رایانه و تهیه کتاب مشکلی نیست اما در رابطه با سخت افزار ها و مکان و ساختمان با محدودیت هایی مواجه هستیم.

ایشان در ادامه گفتند: ذکر و یاد خداوند غذای روح است و زمینه همنشینی با پروردگار متعال فراهم است و می طلبد مسیر تقوای الهی را در پیش بگیرید و امید و انگیزه را ازدست ندهید و برای یارگیری مذهبی و گسترش حوزوی راه را ادامه دهید.

وی با بیان اینکه نعمت های داشته را قدر بدانید و سپاسگزار مواهب و بخشش های الهی باشید تصریح کردند: ازظرفیت های موجود استفاده کافی ببرید و ابتکار و نوآوری داشته باشید و به روز رسانی اطلاعات و مطالب ناب و کتابخوانی را در دستورکار قراردهید.

نماینده ولی فقیه در کردستان احکام،اعتقادات و اخلاقیات سه گزینه مهم و تشکیل دهنده دین مبین اسلام دانست و افزودند:  برنامه ریزی، ابتکار و نوآوری و پرداختن به اصل دین بسیار لازم و ضروری است.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.