9

بازدید میدانی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از روستاهای مرزی “خشکلان و ساوجی”؛ دیدار با روحانیون انجام شد+تصاویر

  • کد خبر : 5848
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
بازدید میدانی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از روستاهای مرزی “خشکلان و ساوجی”؛ دیدار با روحانیون انجام شد+تصاویر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به منظور بررسی و پیگیری مشکلات مردم از روستاهای مرزی “خشکلان و ساوجی” مریوان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی امروز از روستاهای مرزی “خشکلان و ساوجی” مریوان بازدید میدانی کرد. وی در جریان این سفر ضمن گفت‌وگو با جمعی از مردم و امام جماعت روستاها، در جریان مشکلات روستانشینان قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه هدف از این سفر عرض سلام، ادب و بررسی حل مشکلات مردم است، افزود: در جریان این بازدیدها مشکلات و دغدغه‌های روستانشینان را شناسایی و ضمن انعکاس به مسئولان مربوطه، پیگیری نیز خواهیم کرد.

وی کار فرهنگی در سطح روستاها را یک ضرورت دانست و گفت: با فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌توان مانع بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تأکید بر لزوم پیگیری مشکلات روستانشینان؛ «خدمت به مردم، سرکشی از روحانیون و رسیدگی به امورات روستاها» را یک وظیفه و افتخار دانست و تصریح کرد: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با حضور در منازل ماموستا ملا یوسف حسینی و ماموستا عبدالله نیک‌خواه امام جماعت روستاهای “خشکلان و ساوجی” مریوان، از زحمات این عالمام دینی تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.