5

برنامه‌های جمعیت پیشرفت و عدالت کردستان در راستای امیدآفرینی باشد

  • کد خبر : 6011
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
برنامه‌های جمعیت پیشرفت و عدالت کردستان در راستای امیدآفرینی باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با درخواست اینکه همه با هم‌ امید را به جامعه تزریق کنیم، گفت: جمعیت پیشرفت و عدالت استان برای رفع مشکلات برنامه و راهکار ارائه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی عصر امروز در دیدار با جمعیت پیشرفت و عدالت استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع)؛ بر ضرورت دوری از غیبت و بدخواهی دیگران تأکید کرد و  اظهار داشت: عاقل کسی است که به هر کسی برسد، آن فرد را از خود بالاتر بداند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رفت در این جلسه بیشتر به بحث پیشرفت و عدالت پرداخته می‌شد، افزود: اگر می‌خواهیم به کسی برنامه‌های ارائه بدهیم باید مدون، دارای محتوا و از قبل برنامه‌ریزی شده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه جلساتی که اهم آن دردل باشد، خروجی چندان قابل قبولی نخواهد داشت، بر ضرورت دوری از تکرار مطالب تکراری تأکید کرد و گفت: باید برای حل مشکلات برنامه، مطالب محتوایی و راهکار عملی ارائه داد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ناامید کردن مردم بزرگترین گناه است، تصریح کرد: گرچه شاید مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشته باشد اما در همه بخش‌ها که این‌گونه نیست، رئیس‌جمهور رسماً در محضر معظم‌له از پرداخت 54هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته خبر داد که این به معنای کار و تلاش اشت.

حجت‌الاسلام و المسملین پورذهبی بر لزوم رعایت اخلاق تأکید کرد و بیان داشت: بنده در انتخاب و انتصابات مدیران استانی هیچ دخالتی نداشته اما با تمام توان از استاندار کردستان و منصوبانش در استان دفاع کرده تا کشور و کردستان پیشرفت کند.

وی با تأکید بر اینکه باید نیروهای حزب‌اللهی برنامه و راهکار ارائه دهند، ادامه داد: امیدواریم در دولت سیزدهم کارها به‌خوبی پیش برود، کما اینکه موفقیت دولت دوازدهم هم جزو آرزوهایمان بود تا مردم نفس تازه‌ای می‌کشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با درخواست اینکه همه با هم‌ امید را به جامعه تزریق کنیم، یادآور شد: آیت‌الله رئیسی یک فرد مخلص و حرکت و رویکردش بیانگر تلاش و امیدواری است. امیدواریم با حضور برادران و خواهران انقلابی مشکلات کنونی استان برطرف و کردستان به جایگاه واقعی خود برسد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.